هوای تهران تا فردا ناسالم می ماند

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران با بیان اینکه شاخص کیفیت هوای تهران امروز برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد، گفت: این وضعیت فردا نیز در پایتخت با غلظت کمتر ادامه دارد.
کد خبر: ۶۳۳۲۰۱
هوای تهران تا فردا ناسالم می ماند

محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در خصوص آخرین وضعیت هوای شهر تهران، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در شهر تهران، وضعیت کیفی هوا در شرایط ناسالم قرار دارد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران با بیان اینکه شاخص کیفیت هوای تهران هم‌اکنون روی عدد 131 قرار دارد، افزود: این در حالی است که شاخص کیفیت هوای این کلانشهر روز گذشته روی عدد 149 قرار داشت.

به گفته وی، هوای شهر تهران در شرایط ناسالم برای افراد حساس از جمله افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان قرار دارد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که شاخص کیفیت هوای تهران طی روز آینده نیز همچنان در شرایط ناسالم باشد،‌ اضافه کرد: البته از غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون طی روز آینده کاسته می‌شود.

رستگاری خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود بیماران قلبی و ریوی و کودکان و سالمندان از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها