پرتابگر دیسک ایران:

کارگران مرا ماساژ می‌دهند!

احسان حدادی در گفت و گو با جام جم ورزشی:

بهترین رکوردم را در آمریکا ثبت می کنم

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: قصد دارم، بهار سال آینده بهترین رکوردم را در مسابقات سان دیگو به ثبت برسانم.
کد خبر: ۶۳۳۱۲۷
بهترین رکوردم را در آمریکا ثبت می کنم

احسان حدادی نفر دوم پرتاب دیسک المپیک لندن که در حال حاضر تمرینات خود را در اردوی کیش دنبال می کند در گفت و گو با جام جم ورزشی از برنامه های خود برای فصل آینده رقابت های دوومیدانی می گوید .

وی با اشاره به شرایط تمرینی مطلوب خود در اردوی تدارکاتی جزیره کیش گفت: از چند روز آینده در قالب تمرینات بدنسازی پرتاب های سنگینم را آغاز خواهم کرد.

حدادی افزود: در حال حاضر بر اساس برنامه تمرینی که از قبلا از "کیم بوخنسف" مربی روسم گرفته ام، زیر نظر"ایگر مازکوف"  کار می کنم تا خود را برای حضور در مسابقات فصل آینده که فروردین ماه آینده آغاز می شود شرکت کنم.

دارنده مدال 3 دوره بازی های آسیایی در خصوص نخستین رقابتی که قصد شرکت در آن را دارد تصریح کرد: اواخر فروردین ماه  سال آینده مسابقات اول فصل پرتاب دیسک جهان در سان دیگوی آمریکا برگزار می شود و طبق روال هر ساله پرتابگران مطرح جهان با توجه به شرایط جوی این شهر به لحاظ وزش باد، فصل مسابقات خود را در این شهر با بهترین پرتاب آغاز می کنند.

وی افزود: من نیز قصد دارم برای اولین بار با حضور در این مسابقات، بهترین رکوردم را به ثبت برسانم.

وی گفت: در ادامه نیز در رقابت های جام جهانی لندن که هر  4 سال یکبار برگزاز می شود شرکت کنم و پس از آن در اولین مرحله دایمون لیگ که به احتمال زیاد در دوحه برگزار خواهد شد، شرکت خواهم کرد.

  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها