پیر‌ترین مرد تبریز از زندگی و راز طول عمرش می‌گوید

مرد تبریزی در ۱۱۳ سالگی: وفادار و عاشق

یک پیر مرد امریکایی که از تنها زندگی کردن خسته شده بود برای پیدا کردن همدم و شریک زندگی به گردنش آگهی نصب کرد تا هرکس در هر نقطه از شهر او را ببیند فورا متوجه شود چه مشکلی دارد و به دنبال چه چیزی است.
کد خبر: ۶۳۲۲۲۴

در این آگهی ملاکهای مورد نظر او قید شده ولی به گفته خودش در هرجایی از این آگهی استفاده نمی‌کند و تنها در مکانهای خاصی آن را به گردن دارد. این پیرمرد ۸۲ ساله تاکید می‌کند که این کار او به هیچ وجه یک مسئله شوخی بردار نیست و او کاملا در اجرای این هدف جدی است.
وی می‌گوید: شاید افراد در سنین ۲۰ یا ۳۰ سالگی به دلایل مختلفی به دنبال همسر باشند اما در این سن من به دنبال یک همراه واقعی هستم که شریک واقعی زندگی‌ام باشد. او تا قبل از ۴۰ سالگی‌اش سه ازدواج ناموفق داشته و معتقد است از اشتباهاتش درس گرفته است.
او می‌گوید شاید در جوانی خیلی احساساتی بودم اما اکنون می‌دانم در یک رابطه چه کارهایی انجام دهم و چه کارهایی را انجام ندهم. او برای کسی که می‌خواهد همسرش باشد فاکتورهای ساده‌ای دارد. سن بالای ۶۰ سال، علاقه به مطالعه و اخلاق گرم و صمیمی و زندگی در محیط روستایی تنها فاکتورهایی است که این آقا برای همسر آینده‌اش در نظر گرفته است.
او تاکنون به کشورهای مختلفی سفر کرده و از راه نویسندگی درآمد ثابتی هم دارد که فکر می‌کند می‌تواند با این پول زندگی دو نفر را به خوبی اداره کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها