۱۵۰ هزار کلاس درس با استاندارد فاصله دارند

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۵۰ هزار کلاس درس، از لحاظ سیستم گرمایشی با استانداردهای حداکثری که مدنظر وزارت آموزش و پرورش است، فاصله دارد و با استفاده از بخاری نفتی و گازی گرم می‌شود.
کد خبر: ۶۳۱۶۹۴

مرتضی رئیسی افزود: گرمای این کلاس‌ها با استفاده از بخاری نفتی و گازی تامین می‌شود که برنامه‌ریزی شده است تا اگر منابع کافی تخصیص داده شود ـ که از بودجه سال 92 نیز شروع شده است ـ بتوانیم ظرف مدت سه سال تمام کلاس‌های درس را به سیستم حرارت مرکزی و پکیج‌های حرارتی مجهز کنیم و به عبارتی به استفاده از بخاری‌های نفتی و گازی در مدارس کشور پایان دهیم.

به گزارش فارس، رئیسی اظهار کرد: امسال تاکنون صدمیلیارد تومان پرداخت شده و در استان‌های مختلف کار در این زمینه شروع شده است. وی ادامه داد: 45 هزار بخاری تابشی که منبع انرژی آن برق است، تهیه و بین استان‌ها برای استفاده در مدارس یک کلاسه و دو کلاسه توزیع شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور یادآور شد: در کنار اقدامات انجام شده، رعایت نکات ایمنی و استاندارد در استفاده از وسایل گرمایشی بسیار مهم است تا هنگام وقوع حادثه، خطای انسانی به حداقل برسد. این بحث مهمی است، بنابراین تاکید داریم مدیران مدارس، معلمان و خدمتگزاران در استفاده از وسایل گرمایشی حتما نکات فنی، ایمنی و استاندارد را در نظر بگیرند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها