در جشن 50 سالگی پرسپولیس شرکت نمی کنم

پیروانی: پرسپولیس 3 امتیاز مفت را از دست داد

مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: این تیم در دیدار برابر نفت تهران، سه امتیاز مفت را از دست داد.
کد خبر: ۶۳۱۶۰۹
پیروانی: پرسپولیس 3 امتیاز مفت را از دست داد

سایت جام جم ورزشی- افشین پیروانی که عصر امروز (جمعه) از نزدیک دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران را مشاهده می کرد، در پایان این دیدار در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تیم سابقش بیش از تیم نفت موقعیت برای گلزنی در اختیار داشت، گفت: باید بازیکنان از این فرصت ها بهتر استفاده می کردند تا سه امتیاز از دست این تیم بیرون نرود.

وی افزود: البته هنوز چیزی برای این تیم تمام نشده است و شاگردان علی دایی فرصت برای جبران امتیازات از دست رفته دارند.

مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر است، تصریح کرد: پرسپولیس در این چند سال به این خوبی نبوده و بازیکنان خوبی را جذب کرده است و امیدواریم در فصل جاری عنوان قهرمانی را بدست آوریم.

پیروانی با بیان اینکه در گذشته، مدیران و مربیان این تیم نتوانستند بازیکنان خوبی برای این تیم جذب کنند، تصریح کرد: این هنر علی دایی است که توانسته یک تیم قدرتمند از بازیکنان جوان درست کند، کاری که سایرین در آن موفق نبودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتش با مسوولان تیم پرسپولیس برطرف شده است یا خیر نیز گفت: هنوز مشکلات باقی است و من مدعی هستم.

وی با گلایه از برگزاری جشن 50 سالگی تیم پرسپولیس اظهار داشت: مسوولان باشگاه پرسپولیس، پول ما و بازیکنان را نمی دهند اما از ما برای شرکت در جشن دعوت نامه می فرستند که این کار اصلا درست نیست. برای همین من در جشن 50 سالگی تیم پرسپولیس شرکت نمی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها