سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب ۲۵ هزار میلیارد تومان فروش اوراق مشارکت در لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۶۹۳
فروش ۲۵ هزار میلیاردی اوراق مشارکت در بودجه ۹۳

کاتب در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر پس از جلسه کمیسیون افزود: در این جلسه پیشنهاد دولت مبنی بر فروش 25 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در قالب 15 هزار میلیارد تومان شرکت های دولتی، 3000 میلیارد تومان دولت و 7000 میلیارد تومان شهرداری ها به تصویب رسید.

وی گفت: تاکنون 7 جلسه کمیسیون برای بررسی لایحه بودجه برگزار شده است که کلیات بخش درآمدی و هزینه ای لایحه از تصویب نمایندگان عضو کمیسیون گذشته است.

کاتب افزود: در سه جلسه باقیمانده آینده کمیسیون نیز همه بخش های لایحه بودجه بررسی و در صورت لزوم اصلاح و تصویب خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری نخستین جلسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درباره لایحه بودجه در سه شنبه این هفته خبر داد و گفت: در جلسه سه شنبه هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق انتخاب می شوند و در جلسه چهارشنبه نیز آیین نامه کمیسیون تلفیق درباره نحوه بررسی پیشنهادهای نمایندگان در لایحه بودجه به تصویب می رسد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود:‌ نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق 10 دی بررسی محتوایی لایحه بودجه سال 93 را آغاز خواهند کرد که تا دو هفته و در صورت تمدید تا سه هفته بررسی لایحه را به اتمام خواهند رساند.

کاتب گفت: پیش بینی می‌کنیم لایحه بودجه پس از بررسی در صحن مجلس 15 بهمن به دولت ارسال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها