امشب مجریان، بازیگران و ورزشکاران با خانواده‌هایشان به شبکه‌های مختلف تلویزیون می‌آیند

تدارک یلدایی تلویزیون برای خانواده‌های ایرانی

امشب به مناسبت شب یلدا برنامه‌های امروز هنوز تموم نشده، زنده‌باد زندگی، برف می‌باره، رادیو هفت و ... برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند. در برنامه‌های شب یلدا هنرمندان و ورزشکارانی چون هنگامه قاضیانی، شبنم قلی‌خانی، ابوالفضل پورعرب، شهرام عبدلی، مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، محمد نوری بازیکن پرسپولیس و آرش برهانی بازیکن استقلال همراه خانواده‌هایشان در این برنامه‌ها حاضر می‌شوند. همچنین رابعه مدنی و شیرین یزدان‌بخش بازیگران فیلم «بوسیدن روی ماه»‌از زمستان‌های قدیم در شب یلدا می‌گویند.
کد خبر: ۶۲۸۰۰۶

عیادت از سالمندان و بیماران

احسان ارغوانی، تهیه‌کننده برنامه امروز هنوز تموم نشده درباره این برنامه که به شکل ویژه امشب به مناسبت شب یلدا از شبکه یک پخش می‌شود، به جام‌جم گفت: برای این برنامه بخش‌های تولیدی و زنده در نظر گرفته‌ایم. چند روز قبل از شب یلدا همراه هنرمندان و ورزشکاران به بیمارستان‌ها، خانه سالمندان و پرورشگاه‌ها رفتیم که از بیماران، سالمندان و بچه‌ها عیادت کردیم. این بخش تولیدی امشب پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در این بخش محمد موسوی والیبالیست، آرش برهانی بازیکن استقلال، محمد نوری بازیکن پرسپولیس، شهاب رمضان خواننده و... همراه دوربین برنامه به عیادت بیماران و سالمندان رفته‌اند. دکور برنامه برای امشب کاملا تغییر کرده و رنگ و لعاب سنتی و شب یلدایی دارد.

این تهیه‌کننده با اشاره به دیگر بخش‌های برنامه امروز هنوز تموم نشده، افزود: از مهمانانی همچون شهرام عبدلی (بازیگر)، شهاب رمضان، حامد زمانی و میثم ابراهیمی (خواننده) و محمد قاضی بازیکن استقلال دعوت کرده‌ایم تا همراه خانواده‌هایشان به برنامه بیایند. در این برنامه درباره دور همنشینی‌ خانواده‌ها صحبت خواهیم کرد و حافظ‌خوانی از دیگر بخش‌های برنامه است. همچنین به موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی تاکید داریم.

ارغوانی درباره اجرای این برنامه گفت: پدرام کریمی، مجری برنامه همراه همسرش در برنامه شب یلدا حضور دارد. کریم خودسیانی از دیگر مجریانی است که همراه خانواده‌اش به برنامه می‌آید. با توجه به این‌که موضوع برنامه دور همنشینی خانواده‌هاست، تصمیم گرفتیم مجریان و مهمانان همراه خانواده‌هایشان به برنامه بیایند.

وی در پایان افزود: کارشناسان برنامه دکتر مهدی اسماعیل‌تبار، دکتر الهامی و حجت‌الاسلام حلوایان با خانواده‌هایشان در برنامه حضور دارند و درباره مباحث شب یلدا صحبت می‌کنند.

خانواده‌های پرجمعیت در شبکه 2

برنامه «زنده‌باد زندگی» به شکل ویژه شب یلدا پخش می‌شود. مریم جلالی، مدیر گروه خانواده شبکه دو در این باره به جام‌جم گفت: زنده‌باد زندگی، ویژه بلندترین شب سال از ساعت 21 تا 21 و 30 دقیقه و از ساعت 23 و 30 دقیقه تا 2 بامداد پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه به خانواده ایرانی توجه می‌کنیم، به همین دلیل در این برنامه از خانواده‌های معمولی دعوت کرده‌ایم تا به بهترین شکل دور همنشینی ساده را برای شب یلدایی خانواده‌های بزرگ ایرانی و پرجمعیت را شناسایی کرده و از آنها دعوت کرده‌ایم تا به برنامه بیایند.

مدیر گروه خانواده شبکه دو عنوان کرد: اطمینان دارم این فضا برای مخاطبان شبکه دو دلنشین و صمیمانه خواهد بود. در برنامه امشب تاکید زیادی بر صله رحم داریم. ستاره برنامه زنده باد زندگی خانواده‌ها هستند.

پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها در شبکه 3

علی زاهدی، تهیه‌کننده برنامه «برف می‌باره» درباره این ویژه برنامه که شب یلدا پخش می‌شود به جام‌جم گفت: این برنامه از تولیدات گروه اجتماعی شبکه سه است. در برنامه برف می‌باره با حضور هنرمندان و ورزشکاران با خانواده‌هایشان درباره دید و بازدید شب یلدا و فلسفه صله‌رحم گفت‌وگو خواهیم کرد. این برنامه ساعت 23 تا 2بامداد پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه رویانیان و فتح‌الله زاده، مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال همراه خانواده‌هایشان به برنامه می‌آیند. از هنرمندان می‌توانم به هنگامه قاضیانی، شبنم قلی‌خانی و ابوالفضل پورعرب اشاره کنم که آنها هم همراه خانواده‌شان در برنامه حاضر می‌شوند. یک پیرمرد و پیرزنی هم از کاشان مهمان ما هستند.

این تهیه‌کننده اشاره کرد: بابک جهانبخش تیتراژ برنامه برف می‌باره را خوانده است. او تاکنون دو بار در تلویزیون تیتراژ خوانده که اولین بار در برنامه نیمروز بود و دومین بار در برنامه برف می‌باره. یاها کاشانی شاعر تیتراژ این برنامه است و بابک جهانبخش در کنار خوانندگی، موسیقی و تنظیم آهنگ تیتراژ را هم به‌عهده داشته است. اجرای این برنامه را علی ضیا به عهده دارد.

فیلم یک روز به یاد ماندنی در شبکه تهران

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، تله فیلم یک روز به یاد ماندنی به کارگردانی عباس مرادیان و بازیگری حمید لولایی و مهران غفوریان امشب ساعت 20 و 45 دقیقه به‌مناسبت شب یلدا از شبکه تهران پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره پسری به نام سعید است که با پولی که از مادرش می‌گیرد برای فعالیت اقتصادی به تهران می‌آید، اما در این میان گرفتار شرکت‌های هرمی می‌شود.

خاطرات زمستان‌های قدیم رابعه مدنی و شیرین یزدان‌بخش‌

منصور ضابطیان، یکی از تهیه‌کنندگان و مجریان برنامه رادیو هفت درباره برنامه ویژه شب یلدا به جام‌جم گفت: برنامه از ساعت 23 تا یک بامداد پخش می‌شود. با توجه به تقارن شب یلدا و اربعین حسینی حال و هوای برنامه آرام است و بیشتر خاطره‌گویی است. در این برنامه بازیگران، ورزشکاران و آزادگان سال‌های دفاع مقدس از خاطرات‌شان در شب‌های یلدا می‌‌گویند.

وی ادامه داد: همچنین ترانه‌های خاطره‌انگیز از خوانندگان پخش خواهیم کرد. در این برنامه رشید کاکاوند به حافظ تفال می‌زند که در هفت بخش این تفال پخش می‌شود. با توجه به این ‌که خانواده‌ها در شب یلدا به حافظ‌خوانی تاکید دارند به همین دلیل ما هم شیوه خاصی برای تفال را انتخاب کرده‌ایم. ضابطیان یکی از بخش‌های جذاب برنامه را حضور رابعه مدنی و شیرین یزدان‌بخش ذکر کرد و گفت: این دو هنرمند در برنامه درباره زمستان‌های قدیم صحبت می‌کنند. ما روز یکشنبه اول دی هم ویژه‌برنامه‌ای با عنوان شامگاه اربعین با حضور پیرغلامان اهل بیت خواهیم داشت.

دست پر شبکه پویا برای شب یلدا

به گزارش روابط عمومی شبکه پویا، ابوالفضل علم‌بیگی، مدیر تامین شبکه پویا در این باره گفت: شبکه پویا با شروع بلندترین شب سال برنامه‌های متنوعی را برای پخش از شبکه پویا در نظر گرفته است که می‌توان به انیمیشن سینمایی رنگو، پاندای کونگ‌فوکار، هوهو خان، باگزبانی، زندگی لاک‌پشتی، اختاپوس، مستربین، گوفی، تام و جری و... اشاره کرد.

وی افزود: سه انیمیشن ایرانی با موضوع شب یلدا به‌نام‌های هوهو خان، کلیپ‌های کتاب و دوست دارم زندگی را نیز برای پخش در این شب تدارک دیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها