آن از فوتبال این از وضعیت کمیته ملی المپیک

علی آبادی از جان ورزش ایران چه می خواهد ؟

نام این افراد در حافظه ورزشی ها می ماند

حمله مشاوروزیر وزرش به امضاکنندگان بند من درآوردی

نام امضاکنندگان و تصویب کنندگان آیین نامه من درآوردی انتخابات کمیته ملی المپیک برای همیشه در حافظه ورزشی ها محفوظ خواهد ماند.
کد خبر: ۶۲۷۲۸۸
حمله مشاوروزیر وزرش به امضاکنندگان بند من درآوردی

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ایران دیروز ( سه شنبه ) در جدید ترین اقدام بدون حضور چهار تن از اعضا، آیین نامه اصلاح شده انتخابات این کمیته را تایید و با افزودن یک بند، راه را بر رقبا بست و حق شرکت در انتخابات این کمیته را از افراد جدید گرفت.

محمد علی آبادی مهدی قدمی، مهدی کرباسیان، مهدی هاشمی، شاهرخ شهنازی، احمدناطق نوری، کیومرث هاشمی و بهرام افشارزاده حاضران در این نشست بودند.

عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان و رییس انجمن ورزشی نویسان در شبکه اجتماعی در این باره نوشت : هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در اقدامی بدعت گونه و مغایر با اساسنامه، آیین نامه ای را برای انتخابات آتی این کمیته به تصویب رسانده است تا با اعمال محدودیت هایی نوظهور، شرایط را برای بقای اعضای فعلی هیات اجرایی در دوره چهارساله بعدی فراهم کند.

وی افزود: دراین آیین نامه بدون توجه به محدوده اختیارات هیات اجرایی و بدون برخورداری از تفویض اختیار از سوی مجمع عمومی کمیته المپیک، تصمیمات بی سابقه و فرا اساسنامه ای اتخاذ شده که می تواند تهدیدی جدی برای آینده کاری این نهاد ورزشی باشد.

به نوشته مشاور وزیر ورزش و جوانان، جالب آنکه ادعا شده است این آیین نامه با استناد تبصره ذیل ماده شش اساسنامه تدوین شده، در صورتیکه در تبصره مورد اشاره چنین اختیاری به هیات اجرایی واگذار نگردیده است. و جالب تر آن که این آیین نامه درتاریخ 26 / 9 /1392 یعنی 4 روز قبل از آغاز ثبت نام کاندیداها به تصویب رسیده که نشانگر تقلای شبانه روزی طراحان این سناریو برای مهندسی دلخواه مجمع آتی کمیته ملی المپیک است.

وی نوشت: مدعیان این آیین نامه که امروز خود را در قالب رییس، نایب رییس و عضو هیات اجرایی کمیته المپیک پس از گذشت یکسال و اندی از اتمام دوره مسئولیت قانونی، به المپیک و ورزش تحمیل کرده اند بهتر از دیگران می دانند که مسیر ورودی آنان به این هیات، فقط از مسیر هموار پست ها و مسئولیت های دولتی شان بوده است که بدون آن هیچگاه امکان قرارگرفتن در چنین جایگاهی برایشان فراهم نبوده است و حال که خود از این پل گذشته اند مدعی دیگران شده اند و با تغییر اساسنامه و تصویب آیین نامه ای بی اساس، تلاشی مضحک برای بقا را در معرض چشمان اهالی ورزش قرار داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها