پیام کشورهای غربی به مخالفان سوری:

اسد باید در قدرت بماند

رئیس جمهور سوریه از درخواست برخی سیاستمداران عراقی از وی برای بازگذاشتن مرزهای کشورش به منظور ورود عناصر افراطی به داخل عراق و ضربه زدن به فرایند سیاسی این کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۱۲۳
بشار اسد افشا کرد

به گزارش  پایگاه خبری شبکه العالم، سایت سوری «دام پرس» نوشت: بشار اسد فاش کرد، برخی سیاستمداران عراقی از او خواستند مرزها را برای کسانی که «جهادی» می نامند باز بگذارد تا به فرایند سیاسی (عراق) ضربه بزنند.

بشار اسد تأکید کرد: دولت سوریه صدای ضبط شده این سیاستمداران را در اختیار دارد و در زمان مناسب آنها را پخش خواهد کرد.

روزنامه الصباح نیز به نقل از منابع رسانه‌ای منتشر کرد، برخی سران عراقی که در فرایند سیاسی این کشور حضور دارند، از رئیس جمهور سوریه خواسته اند که مرزهای کشورش را برای ورود «جهادی ها» (عناصر افراطی) به خاک عراق باز بگذارد.

«بثینه شعبان» مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه نیز گفت: سیاستمدارانی که به دولت سوریه حمله می‌کنند، همان کسانی هستند که از ما می‌خواستند مرزهایمان را به روی کسانی که آنها را جهادی می نامند، باز بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
جلالی
Belgium
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
۰
۰
خداوند وهابیت و صهیونیست را كه عامل قتل و خونریزی در دوران فعلی هستند نابود كند
بنی ادم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
هرقشری خوب وبد داره بهتره همینطوری نظر ندیم دوطرف دارن همدیگرومیكشن این وسط مردم بیچاره چه گناهی كردن ما شعار میدیم وحدت برادردینی اما همه شعارها توخالی
بلالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
نونی كه این عربها از قبال نفت به خورد این مردم وهابی می دن بهتر از این جواب نمی دهد چطور آل قطر و آل فهد و آل سعود موقعی كه اسرائیل به غزه حمله كرد بود زیر پتو قایم شده بودن ای خاك بر سر احمق تون كه ما هر چه می كشیم از نادانی شماست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها