ژنرال ادریس اخراج شد

شکستی دیگر برای محور ضد سوری

اعلام آمادگی سلیم ادریس رئیس تشکیلات موسوم به «ستاد ارتش آزاد» در سوریه برای جنگ با گروه های وابسته به القاعده و همکاری با ارتش سوریه در این جنگ، بیشتر رسانه های انگلیسی را به خود مشغول کرده است.
کد خبر: ۶۲۲۴۳۷
اعلام جنگ ارتش آزاد سوریه به القاعده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه العالم، سلیم ادریس رئیس تشکیلات موسوم به ستاد ارتش آزاد سوریه به گروه های مسلح وابسته به القاعده در این کشور اعلام جنگ کرده و از آمادگی مخالفان مسلح برای همکاری با ارتش سوریه در جنگ با القاعده خبر داده است.

روزنامه تایمز لندن امروز (چهارشنبه) به نقل از سلیم ادریس گزارش داد: سه گروه در سوریه می جنگند که عبارتند از نظام، انقلابیون و گروه های افراطی مرتبط با القاعده.

ادریس پیش از برگزاری کنفرانس «ژنو 2» که ژانویه 2014 برگزار خواهد شد، خواسته ها و مطالبات خود را کاهش داده است و اعلام می کند که کناره گیری بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از قدرت به عنوان پیش شرط مطرح نیست و شرط کناره گیری اسد از قدرت شاید پس از مذاکرات ژنو مطرح شود.

بر اساس این گزارش، اعلام جنگ ارتش آزاد سوریه به دیگر گروه های مسلح مانند القاعده، بیانگر تحولی جدید در میدان درگیری های سوریه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
مردك این همه در سوریه كشت كشتار راه انداختند حالا پشیمانند ایرانیان داد میزنند بابا مواظب تروریستها باشید اینها حالا فهمیدند كه القاعده دارد ریشه شان را میكند

نیازمندی ها