خبر + فیلم

فرودگاه بین المللی به فروش می رود

اگر به هوانوردی علاقه دارید، مولتی میلیاردر هستید و دوست دارید یک فرودگاه بین المللی نو دربست متعلق به خودتان باشد ، پس بشتابید که فرصت زیادی ندارید! فرودگاه سنترال سیوداد در نردیکی شهر مادرید در معرض فروش گذاشته شده است.
کد خبر: ۶۲۵۴۱۷
فرودگاه بین المللی به فروش می رود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز، فرودگاه بین المللی سنترال سیوداد رئال در نزدیکی مادرید پایتخت اسپانیا به مبلغ ناچیز 100 میلیون یورو که 10 برابر کمتر از هزینه  احداث آن در سال 2008 است به فروش می رود.

علاقه مندان تا 27 دسامبر فرصت دارند تا پیشنهادهای خود را برای خرید این فرودگاه ارائه دهند.

 فرودگاه بین المللی سنترال سیوداد رئال از همان ابتدا یک طرح جاه طلبانه بود. پروژه ای که شاید قبل بحران اقتصادی اسپانیا می توانست سودمند باشد. باند فرود این فرودگاه با 4200 طول طولانی ترین باند فرودگاهی اروپا است.

این فرودگاه قرار بود شرکت های هوایی ارزان قیمت را بپذیرد اما این شرکت ها ترجیح دادند تا در فرودگاه مادرید-باراخاس که اخیرا وسیع تر شده مستقر شوند.

در سال 2010 دادگاه محلی فرودگاه بین المللی سنترال سیوداد رئال را که فرودگاهی خصوصی است تحت قانون ورشکستگی قرار داد. فرودگاه حدود 300 میلیون یورو بدهی دارد. در آوریل سال 2012 و سه سال پس از افتتاح این فرودگاه ناگزیر شد رسما درهایش را ببندد.

از آن زمان تاکنون تنها فعالیت قابل اشاره ای که در این فرودگاه انجام شده فیلم برداری صحنه هایی از فیلم « مسافران عاشق» به کارگردانی پدرو آلمودووار با بازیگری آنتونیو باندرا و پنه لوپه کروز بوده است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها