احداث پیست دو ومیدانی در ترمینال فرودگاه + فیلم + عکس

فرودگاه ناریتا در نزدیکی شهر توکیو یکی از مدرنترین فرودگاه های جهان است. ترمینال 3 فرودگاه ناریتا بازسازی شده و اکنون دارای یک پیست دو و میدانی واقعی در قلب خود است.
کد خبر: ۷۸۹۸۵۷
احداث پیست دو ومیدانی در ترمینال فرودگاه + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل نیوزنت، ترمینال 3 فرودگاه بین المللی توکیو به نام ناریتا از هم اکنون خود را برای بازی های المپیک 2020 آماده می کند.این ترمینال که به شرکت های هوایی بلیت ارزان قیمت اختصاص دارد به طور کامل بازسازی شده و با نماد های مشهور فروشگاه های موژی تزیین شده است. مهمترن ویژگی این ترمینال وجود یک پیست دو و میدانی واقعی در آن است.

در این ترمینال همه جیز برای راحتی مسافران هنگام نقل و انتقال ها و نیازهایشان در فرودگاه بازطراحی شده است. احداث پیست دو و میدانی نیز در چارچوب همین تسهیلات بوده است. پیست با رنگ آبی به مسافران خروجی و پیست با رنگ قرمز به مسافران ورودی فرودگاه اختصاص دارند.

احداث این پیست دو ومیدانی با هدف سلامتی مسافران در جریان مدت ترانزیتشان در فرودگاه ناریتا انجام شده است. به این ترتیب ، مسافران می توانند در زمان انتظار بین دو پرواز کمی ورزش کنند. آنها می توانند در پیست دویده یا با قدم های سریع پیاده روی کنند.

البته مشخص نیست که دویدن بین دو پرواز و درهای ورودی و خروجی در حالی که مسافر چمدانش را از میان جمعیت به دنبال می کشد، کار چندان آسانی باشد.

در آینده مشخص می شود که مسافران از پیست دو و میدانی فرودگاه ناریتا استقبال خواهند کرد یا خیر!

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها