بارش برف و باران در تهران طی 2 روز آینده

دمای پایتخت جمعه به زیر صفر می‌رود

بازگشایی 20 راه ارتباطی روستاهای چالدران

معاون فرماندار چالدران گفت: با تلاش عوامل راهداری، راه‌های ارتباطی 20 روستای چالدران از محاصره برف و کولاک بازگشایی شده است.
کد خبر: ۶۲۴۹۶۴
بازگشایی 20 راه ارتباطی روستاهای چالدران

ستار پور رسول در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان چالدران از مناطق سردسیر و کوهستانی استان آذربایجان غربی به شمار می‌رود و هر ساله با افت دما و بارش سنگین برف و کولاک شاهد مسدود شدن محورهای ارتباطی بویژه راه‌های روستایی و مناطق صعب العبور هستیم.

معاون فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: در حال حاضر، سه تیم راهداری در مناطق علی مردان، چالدران و آباچیق در محورهای مکان‌یابی شده، مستقر شده‌اند تا در شرایط خاص، راه‌های ارتباطی درگیر با برف و کولاک سریعتر بازگشایی شود.

پور رسول با اشاره به احتمال شدت برف و کولاک و مسدود شدن دوباره راه‌های ارتباطی و محورهای روستایی از مردم بویژه افراد غیر بومی و ناآشنا به جغرافیای منطقه خواست با اطلاع از وضعیت هوا و همین‌طور تجهیز خودروها به امکاناتی همچون زنجیر چرخ و اقلام زیستی از منزل خارج شوند و افراد غیرشاغل نیز هنگام تشدید برف و باران از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

معاون فرماندار چالدران عنوان کرد: رانندگانی که از محور چالدران - آواچیق و چالدران - خوی در محور قوردیک تردد می‌کنند احتمال برخورد با برف و کولاک دارند بنابراین از رانندگان خواستاریم با تجهیزات کامل از این محورها عبور کنند.

شهرستان چالدران با 196 روستا با 446 کیلومتر راه روستایی و 186 کیلومتر راه اصلی در شمالی ترین نقطه مرزی استان آذربایجان غربی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها