علی حمودی ناجی زردها شد

تساوی سپاهان و استقلال به نفع دیگر مدعیان

دیدار تیم های سپاهان و استقلال در حالی بدون گل به نفع دیگر مدعیان به پایان رسید که علی حمودی در دقیقه 88 مانع باز شدن تیمش و شکست میزبان شد .
کد خبر: ۶۲۲۷۶۲
تساوی سپاهان و استقلال به نفع دیگر مدعیان

به گزارش جام جم ورزشی ، در این دیدار گه بیشتر در میانه زمین جریان داشت ، دو تیم احتیاط را در دستور کار خود داشتند تا کمتر صجنه خطرناکی روی دروازه سید مهدی رحمتی و رحمان احمدی خلق شود . در دقیقه 88 نیز که بر روی حرکت زیبای خسرو حیدری و سانتر دقیق این بازیکن محمد قاضی با ضربه سر می رفت تا دروازه خالی از دروازه بان سپاهان را باز کند ، علی حمودی توپ را از درون چارچوب بیرون کشید تا ناجی دروازه رحمان احمدی شود


ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، پژمان منتظری، جی لوید ساموئل ، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، مهدی نظری (خسرو حیدری 65)، سیاوش اکبرپور ( مهرداد اولادی 79)، هاشم بیک زاده، محمد قاضی.

ترکیب سپاهان:

رحمان احمدی، هادی عقیلی، شجاع خلیل زاد، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی (مهدی شریفی 63)، علی حمودی، محمد غلامی ( کریمی 90)، حسین پاپی ، علی احمدی، اروین بولکو .

کارت زرد:

نکونام، قاضی و صادقی از استقلال و عقیلی، حمودی و امید ابراهیمی از سپاهان.

در دو دیدار برگزار شده امروز از هفته هفدهم نیز گلی از درون دروازه ها نگذشت . فجرسپاسی در مقابل مهمان خود فولاد خوزستان بدون گل متوقف شد و راه آهن و سایپا نیز با همین نتیجه امتیازها را بین خود تقسیم کردند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها