نقل و انتقالات فوتبال اروپا

چیچاریتو در اینتر ، دراکسلر در لیورپول

در حالی که همه چیز تحت تاثیر قرعه کشی جام جهانی فوتبال قرار گرفته است نقل و انتقالات اروپا همچنان به کار خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۶۲۲۳۶۰
ویدال با یووه تمدید کرد، پاتو هم به آرسنال نمی آید

سایت جام جم ورزشی- منتفی شدن حضور فالکائو در رئال مادرید و چلسی، احتمال خرید آنخل دی ماریا بازیکن تیم رئال مادرید از سوی تیم موناکو، اظهار نظر مسی مبنی بر اینکه با 150 میلیون پوند هم برای رئال بازی نمی کند مهم ترین اخبار نقل و انتقالات امروز و دیروز بودند. دو خبر مهم دیگر فوتبال اروپا را با هم مرور می کنیم:

ویدال رسما تمدید کرد

آرتورو ویدال هافبک شیلیایی تیم یوونتوس قرار داد خود را این باشگاه تورینی به مدت یک سال دیگر تمدید کرد. بر اساس قرارداد جدید ویدال تا سال 2017 در این باشگاه می ماند.

ویدال 26 ساله و شیلیایی که در هفته های گذشته مورد توجه تیم هایی همچون منچستریونایتد و رئال مادرید قرار داشت عاقبت قرارداد خود را تمدید کرد تا به همه شایعات پایان دهد. ویدال خود نیز تمایلی برای جدایی از یوونتوس نداشت.  او یکی از مهم ترین بازیکنان یوونتوس برای فتح جام قهرمانی فصل گذشته بود با قرارداد جدیدی که امضا کرده سالانه پنج میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

 

ونگر: نه پاتو را نمی خواهم نه موراتا را

الکساندر پاتو همان پدیده برزیلی است که در میلان به فوتبال دنیا معرفی شد اما به همان سرعت افت کرد تا راهی لیگ کشور خودش شود. مطبوعات انگلیسی درباره این بازیکن می گفتند که فاصله ای تا بستن قرارداد با آرسنال و بازگشت به فوتبال اروپا ندارد.

اما آرسن ونگر سرمربی فرانسوی تیم آرسنال این خبر را تکذیب کرد و اظهار داشت که این بازیکن را نمی خواهد. ونگر همچنین جذب موراتا مهاجم رئال مادرید را هم تکذیب کرد. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار با هال سیتی گفت : نه پاتو را می خواهم نه موراتا را. تمام اخباری که در رابطه با حضور این دو در آرسنال به گوش می رسد شایعه است. ما یایا سانوگو را داریم که مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و به زودی آماده بازی کردن برای ما می شود. وی افزود: من برای حفظ صدرنشینی و کسب مقام قهرمانی تا حدودی نگران خط حمله هستم اما این مشکل را در خود باشگاه هم می توانیم حل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها