بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت

صادقی: فقط استقلال نیست که زیبا بازی نمی کند

بازی زیبای استقلال مقابل سپاهان

پورحیدری: استقلال قهرمان می شود

منصور پور حیدری می گوید که قهرمانی استقلال در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال حتمی است البته به این شرط که مشکلات این تیم رفع شود.
کد خبر: ۶۲۱۹۵۱
پورحیدری: استقلال قهرمان می شود

سایت جام جم ورزشی- منصور پورحیدری درباره دیدار این هفته تیمش برابر سپاهان گفت: بازی‌های استقلال و سپاهان همیشه حساس هستند. این دیدار برای دو تیم سخت و بسیار با اهمیت است. هردو تیم به امتیاز این دیدار نیاز دارند. آنها در خانه به تیمی منسجم تبدیل می‌شوند که تلاش دارند سه امتیاز را از آن خود بکنند و ما هم برای ماندن در کورس رقابت قهرمانی به امتیاز این دیدار نیاز داریم. اعتقاد دارم که استقلال هروز بهتر می‌شود و اگر در نیم فصل نخست به لحاظ بازی چندان خوب نبودیم، به دلیل کامل نبودنمان بود. من به بازی با سپاهان امیدوارم و فکر می‌کنم بازی زیبایی را به نمایش می‌گذاریم.

او با اشاره به خرید غلام‌نژاد و حضور این بازیکن در استقلال اظهار کرد: ما در نیم فصل اول نواقصی در تیم داشتیم که یکی از آنها دفاع راست بود. آقای قلعه‌نویی به غلام‌نژاد اعتقاد دارد و او بازیکنی است که می‌تواند این مشکل ما را تا حد زیادی مرتفع سازد. ما برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیازمند تقویت خود هستیم و این امر جز با کار، تمرین و تقویت تیم میسر نیست.

مدیرفنی استقلال در ادامه افزود: همانطور که اشاره کردم در دور رفت ما بازی‌های خوبی را انجام نمی‌دادیم و خود آقای قلعه‌نویی هم از این امر راضی نبودند. من امیدوارم در دور برگشت کامل‌تر باشیم و بتوانیم به آنچه هواداران می‌خواهند نزدیک‌تر شویم. کادر فنی استقلال تلاش زیادی می‌کند تا مشکلات را حل کند و تیمی متفاوت با چهره‌ای متفاوت در نیم فصل دوم از استقلال نشان دهند. ما اگر برابر گسترش فولاد هم خوب بازی نکردیم تنها دلیلش کامل نبودن ما بود.

او با اشاره به کسر یک امتیاز از استقلال در بازی رفت برابر سپاهان عنوان کرد: متاسفانه یک امتیاز در بازی دور رفت مان برابر سپاهان از ما کسر شد. ما درحال پیگیری هستیم تا شاید بتوانیم آن امتیاز را باز گردانیم اما کسر امتیاز واقعا راه حل مناسبی برای حل پرخاشگری‌های استادیومی نیست. ما هم از فضای استادیوم‌ها راضی نیستیم و اعتقاد داریم که باید فکری برای آن شود تا شرایط عوض شود اما با کسر امتیاز هیچ چیزی عوض نمی‌شود.

پورحیدری در پایان و در پاسخ به سوالی درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر امسال، به ایسنا گفت: با توجه به شرایط نچندان خوبمان در نیم فصل اول، بسیار عالی نتیجه گرفته‌ایم و و با کامل‌تر شدن و تدابیر کادر فنی در دور برگشت نمایشی متفاوت از استقلال می‌بینید. هرچند برای صحبت از قهرمانی زود است اما استقلال را اصلی‌ترین شانس قهرمانی می‌دانم و فکر می‌کنم با وجود همه مشکلات می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها