بازیکن سال‌های نه چندان دور فوتبال از حضور در دیدار خیریه‌ای که برای خداحافظی مهدوی‌کیا ترتیب داده شده بود خوشحال و امیدوار است بازی‌هایی از این دست در آینده تکرار شود.
کد خبر: ۶۲۰۲۹۰
پژمان جمشیدی: برادران قاسم‌خانی پاسخگوی شعار یوزپلنگ باشند!

به گزارش ایسن)، پژمان جمشیدی که امروز یکی از بازیکنان جوان تیم ستارگان پرسپولیس مقابل ستارگان میلان محسوب می‌شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوشحال شدم امروز در کنار مهدی مهدوی کیا، بازیکنان قدیمی مثل کرمانی مقدم و سایرین نیز خداحافظی کردند. به هر حال آن‌ها فرصت نداشتند در یک بازی بزرگ از پرسپولیس خداحافظی کنند اما امروز این اتفاق افتاد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اتفاقی که در این بازی افتاد، پرداخت عواید حاصل از آن به امور خیریه بود. شنیده‌ام که میلانی‌ها هم بخش اعظمی از درآمد خود حاصل از این بازی را به بیماران سرطانی اهدا کردند. نفس کارشان بسیار خوب بود و یک کار در سطح جهانی انجام دادند. امیدوارم چنین اتفاقاتی درسی برای ما باشد تا پیشکسوتان را دوست داشته باشیم. ما می‌توانیم از طریق برگزاری چنین بازی‌هایی برای امور خیریه کسب درآمد کنیم.

هافبک دفاعی پرسپولیس همچنین درباره تقابلش با پائولو مالدینی عنوان کرد: مالدینی امروز عقب‌تر بازی می‌کرد و من هم چون در خط دفاعی بودم کمتر او رادیدم. او نفوذ‌های کمی داشت و به ندرت با هم برخورد داشتیم اما به هر حال مالدینی یکی از بازیکنان چپ پای بزرگ جهان است و خوشحالم که مقابل او بازی کردم.

جمشیدی که مقابل ستارگان میلان یکی از آماده‌ترین بازیکنان پرسپولیس نشان داد، در این باره نیز گفت: به هر حال سنم نسبت به بقیه پیشکسوتان پرسپولیس پایین‌تر بود. من چهار سال قبل از فوتبال کنار رفتم. از طرفی هم در تیمی تمرین می‌کنم و سعی کرده‌ام اضافه وزن نداشته باشم.

وی در ادامه درباره بازی کنار قدیمی‌های پرسپولیس عنوان کرد: بیشتر بازیکنانی که امروز در کنارشان بازی کردند، اسطوره‌هایم در کودکی بودند. من زمانی که نوجوان بودم پیراهن آن‌ها را می‌پوشیدم و در حیاط خانه‌مان فوتبال بازی می‌کردم اما امروز به یکی از آرزوهایم رسیدم و امروز در کنار آن‌ها مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی کردم.

به گزارش ایسنا هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی پژمان جمشیدی را با لقب یوزپلنگ صدا کردند. همان لقب ساختگی که در سریال پژمان به او داده شده بود. جمشیدی در این باره اظهار کرد: آقایان قاسم‌خانی باید در این باره توضیح دهند (با خنده) اما هواداران هرچه بگویند خوشم می‌آید. البته یوزپلنگ نماد تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل هم شده و همزمان شدن این دو اتفاق جالب است.

بازیگر سریال پژمان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در آینده در فوتبال می‌ماند یا به دنبال هنر خواهد رفت گفت: من ترجیح می‌دهم کاری را انجام دهم که در آن لحظه برایم لذت‌بخش باشد و همچنین گذشته‌ام را هم خراب نکنم.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه نیز با بیان اینکه بازی‌های بزرگی مثل دیدار با میلان باید دوباره تکرار شود مطرح کرد: فکر می‌کنم هر سال چهار پنج بازی در ایران یا خارج از کشور باید برای باشگاه پرسپولیس تدارک دیده شود. اما این بازی‌ها باید در همین سطح یعنی بازی با میلان باشد. من به شخصه نیز کاملا راضی‌ام که عواید آن به امور خیریه اختصاص پیدا کند. مثل بازی امروز که هیچ کدام از بازیکنان درباره پول صحبت نکردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
sahar
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
۰
۰
dast marizad be shoma va khasteh nabashid be tak tak shoma perspolisiha

نیازمندی ها