برنامه شبانگاهی «رادیو هفت» به تهیه کنندگی امیرمنصور ضابطیان و محمد صوفی در هفتمین دوره جشنواره کتاب و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیده شد.
کد خبر: ۶۱۹۶۶۷

تهیه‌کننده «رادیو هفت» درباره دریافت این جایزه به روابــــــط‌عمومی شبکه آمـــوزش گفت: این جایزه یکی از با‌ارزش‌ترین جوایزی است که «رادیو هفت» یا خودم تاکنون گرفته‌ایم.

تمام تلاش عوامل تولید این برنامه شبانگاهی ایجاد فضای آرام برای مردم است و با توجه به رویکرد شبکه آموزش، موضوع ترویج کتاب و کتابخوانی و گسترش این فرهنگ را مدنظر قرار داده‌ایم.

امیرمنصور ضابطیان با یادآوری این‌که کاهش سرانه مطالعه و فاصله گرفتن مردم با امر کتابخوانی معضلات زیادی را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: مدیران در رده‌های مختلف و اهالی رسانه باید سعی کنند در فرهنگ‌سازی کتابخوانی گام بردارند، هرچند در این مساله تاثیر کوچکی بگذارند و باید همپای نهادهای دیگر به این ماجرا کمک کنند. وی افزود: من فکر می‌کنم اگر فردی تحت‌تاثیر برنامه «رادیو هفت» قرار بگیرد، تحت‌تاثیر امر کتابخوانی هم قرار خواهد گرفت. در این برنامه برش‌هایی از برخی کتاب‌ها یا متونی از نویسندگان آثار پرفروش قرائت‌می‌شود.

ضابطیان پیش از این جایزه قلم بلورین بهترین گفت‌و‌گوی سال و جایزه قلم بلورین بهترین گزارش سال را در جشنواره مطبوعات کسب کرده است.

برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» از شنبه تا پنجشنبه از شبکه آموزش به صورت زنده پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها