آمادگی برای بازی در تبریز

پرسپولیس امروز سنگین تمرین کرد

پرسپولیس روز دوشنبه تمرین نسبتا سنگینی برگزار کرد.
کد خبر: ۶۱۹۰۳۲
پرسپولیس امروز سنگین تمرین کرد

تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای بازی هفته‌ی شانزدهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی در تبریز آماده می‌کند امروز یک جلسه تمرین نسبتا سنگین را پشت سر گذاشت.

 

در این تمرین که از ساعت 11 آغاز شد، علی دایی ابتدا با بازیکنان صحبت و اهداف خود برای نیم‌فصل دوم را برای بازیکنان تشریح کرد.

 

قرار است هواداران پرسپولیس در شهر تبریز پیش از آغاز دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی از علی دایی و کریم باقری تجلیل کنند.

 

بازیکنان پرسپولیس امروز پس از انجام حرکات کششی و گرم کردن بدن‌های خود به دویدن‌های سرعتی و پاسکاری‌های کوتاه و بلند پرداختند. بخش بعدی تمرین، فوتبال تحت فشار در قسمت کوچکی از زمین بود و در قسمت پایانی هم با صلاحدید کادر فنی، تمرین حمله از جناحین روی دروازه در نظر گرفته شد که بازیکنان از مقابل دروازه‌ی خود توپ را به گردش درمی‌آوردند و پس از چند پاس و انجام کارهای ترکیبی، در نهایت با بردن توپ به کناره‌های زمین آن را روی دروازه ارسال می‌کردند. این تمرین در قالب چهار گروه انجام شد.

 

علیرضا حقیقی هم‌چنان در تمرین‌های پرسپولیس غایب است. قرار است طی امروز و فردا درباره‌ی وضعیت این بازیکن تصمیم‌گیری شود. او پنج‌شنبه هفته گذشته از سوی دایی در اختیار باشگاه قرار گرفت.

 

مارکو سپانوویچ و الهایی هم اختصاصی تمرین کردند. امید عالیشاه هم پس از حضور در تمرین پاسکاری‌های کوتاه و بلند، اختصاصی کار کرد. میثم حسینی هم بدون هیچ‌گونه مشکلی با تیم تمرین کرد.

 

از نکات جالب تمرین امروز، شوخی‌های متعدد نیلسون با تدارکات تیم بود.

 

هم‌چنین از پرسپولیس خبر می‌رسد که یونس شاکری که با رضایت دایی در حال جدا شدن از این تیم است پیشنهاد جدی از مس کرمان دریافت کرده و مسوولان دو باشگاه در حال مذاکره با یکدیگر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها