گزارش یک آسیب اجتماعی: مردم گرفتار و تور رمالها

اعطای ۳میلیون تومان برای افزایش خواستگار!

مطالعات متعدد نشان داده است دستبندهای انرژی که بسیاری از افراد، اعم از عادی یا مشهور و ورزشکار از آن‌ها استفاده می‌کنند، اثری بر قدرت افراد ندارد.
کد خبر: ۶۱۸۱۲۲

به گزارش جام جم سرا به نقل از ایسنا- بتازگی بازار فروش دستبندهای انرژی گرم شده است و این دستبند‌ها در دست افراد مختلفی از جمله ورزشکاران به چشم می‌خورد. تولید کنندگان این محصول معتقدند که دستبند انرژی باعث افزایش تعادل، قدرت، انعطاف پذیری و استقامت می‌شود.
یکی از شرکت‌هایی که این محصول را تولید می‌کند و افراد مشهور و ورزشکاران مختلفی برای دستبند انرژی این شرکت تبلیغ می‌کنند. به تازگی مجبور شده است تا جملاتی که بر روی بسته این دستبند درج شده بود و فواید آن از جمله افزایش قدرت را نشان می‌داد حذف کنند، زیرا آن‌ها نتوانسته‌اند تاثیراتی از جمله افزایش قدرت انعطاف پذیری و تعادل را اثبات کنند. این شرکت اخیرا دچار مشکلات مالی و قانونی شده است که باعث ورشکستگی آن شد.
اخیرا مطالعات مختلفی برای اندازه گیری میزان تاثیر باندهای ملوگرام مچ دست انجام شده است. این مطالعات نشان داد که استفاده از این محصول هیچ تغییری در قدرت، انعطاف پذیری و تعادل ایجاد نمی‌کنند.
وب سایت شرکت‌های تولید کننده مختلف سعی دارند تا با استفاده از تبلیغات و شعارهای مختلف محصولات خود را بفروشند و آزمایش‌های غیر قابل اعتمادی را به نمایش می‌گذراند که نشان می‌دهد این دستبند‌ها موثر هستند. با این حال، این دستبند‌ها تاثیر خاصی ندارند. با خرید این دستبند‌ها تنها یک باند پلاستیکی و استیکر آهنی با قیمت بالا خریداری خواهید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها