امیدواریم به وزیر پیشنهادی رأی انقلابی داده شود

کفاشیان: توان اقتصادی ایران را با کره و ژاپن یکی نکنید

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه روسای فدراسیون ها با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: توان اقتصادی ایران را با کره و ژاپن یکی نکنید.
کد خبر: ۶۱۵۷۱۸
کفاشیان: توان اقتصادی ایران را با کره و ژاپن یکی نکنید

علی کفاشیان گفت: قرارداد با آل‌اشپورت از یک سال و نیم و دو سال پیش داشتیم که تا 2015 ادامه دارد. این قرارداد هم برای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است که در فوتبال ساحلی تمام شده و باید تمدید کنیم. تا الان هم از طریق نمایندگی‌مان در دبی قراردادها انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به صعود ما به جام جهانی چون کادر فنی از کیفیت لباس‌ها ناراضی بود درخواست کردند که در آلمان از نزدیک طرح‌های مختلف را ببینیم. تشکیلات بزرگی بود و عمده تخصص آل‌اشپورت در لباس و دستکش دروازه‌بان است. کیفیت‌ها را دیدیم چند طرح داده بودند، نمادی از پرچم سه رنگ قرار شد نهایی شود پس از آن هنگامی که از نظر ما هم مورد تصویب قرار گرفت با حضور نمایندگان آل اشپورت در ایران از لباس  تیم ملی رونمایی می‌کنیم بنابراین در آلمان رونمایی نبود و یک پیراهن به من دادند که نام من روی آن نوشته شده بود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه قرارداد با آل‌اشپورت در رده‌های مختلف و همچنین بانوان بوده اظهار داشت: قرارداد ما با فوتبال بزرگسالان، فوتبال ساحلی و فوتسال بود اما ما بخشی از زیر 22 ساله‌ها، جوانان، نوجوانان و بانوان را هم گرفتیم و درخواست کردیم کل تیم‌ها را پوشش دهند و قرار شد امتیاز ویژه بدهند.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که چرا با برندهایی از جمله آدیداس، نایک و پوما قرارداد امضا نکردید، تصریح کرد: هیچ کدام جلو نیامدند. وقتی تحریم بودیم ققط آل اشپورت جلو آمد البته پیشنهادهایی هم آدیداس داده بود که گفتیم اگر نان و آبدار باشد بررسی می‌کنیم بنابراین اگر هر کدام از این برندها می‌خواستند جلو بیایند باید آل اشپورت را راضی می‌کردم، آل اشپورت هم از نظر کیفی و مارک برند معتبری است.

وی در پاسخ به این سؤال که ترابیان گفته آل‌اشپورت به ما مبلغی نمی‌دهد، عنوان کرد: آنها مبلغ تعیین می‌کنند اما ممکن است آن را به صورت لباس و وسایل در اختیارمان قرار دهند مثلا می‌گویند دو میلیارد می‌دهیم اما آن را به صورت تجهیزات به ما می‌دهند.

وی درباره باز‌ی‌های دوستانه تیم ملی و اینکه کره جنوبی تا الان 9 بازی دوستانه داشته خاطر نشان کرد: بعد از بازی با لبنان صحبت می‌کنیم، ژاپن و کره مشکل جام ملت‌ها نداشتند و از این فرصت برای بازی دوستانه استفاده کردند. توان اقتصادی آنها را با ما یکی نگیرید.

کفاشیان درباره اینکه آیا بازی دوستانه با اسپانیا و پرتغال مطرح است، گفت: نه اما کشورهای اروپایی مدنظرمان هستند. بعد از قرعه‌کشی مشخص می‌شود کدام کشورها به جام جهانی نمی‌روند. آنها تمایل دارند با کشورهایی که به جام جهانی می‌روند بازی دوستانه برگزار کنند. تیم ما هم حالا یکدست شده و توانایی‌های زیادی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه دوست دارید سرگروه ایران در جام جهانی کدام کشور باشد، اظهار داشت: نمی‌شود چیزی گفت اما امیدواریم تیم‌های دوم و سوم ما بهتر باشند و مانند نیجریه برای نوجوانان نباشد. جام جهانی یعنی بازی با تیم‌های بزرگ، هر کدام باشد کار سختی داریم و در هر گروهی قرار بگیریم باید خوب بازی کرده و مردم را راضی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما جلسه‌ای روز پنج شنبه با نبی و تاج دارید، اظهار داشت: نمی‌دانم به اداره نرفتم اما به سازمان لیگ گفته‌ایم برنامه‌های لیگ برگزار شود و فشاری به بازیکنان نیاید، فضا هم برای بازی دوستانه فراهم باشد. درخواست کادر فنی هنوز از سازمان لیگ اجرایی نشده، ‌آنها می‌خواهند جام حذفی بعد از تمام شدن فصل یعنی اردیبهشت و خرداد باشد و الان فضا برای تیم ملی در نظر گرفته شود.

کفاشیان درباره معرفی گودرزی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان یادآور شد: خوشحالیم فردی ورزشی به مجلس معرفی شده، نمایندگان باید به این فکر کنند که معطل کردن به نفع ورزش نیست و به کل ورزشی صدمه می‌زند که در سالهای آینده آن را می‌بینیم. امیدواریم به او رأی انقلابی دهند.

کفاشیان درباره بازی با آمریکا با اعلام اینکه این دیدار قطعی نشده، عنوان کرد: آنها یک تورنمنت چهارجانبه دارند، اعلام آمادگی کرده‌اند که در اردیبهشت مسابقه برگزار شود اما بعد از قرعه‌کشی جام جهانی مشخص خواهد شد.

وی در پایان درباره اینکه آیا به بازیکنان بعد از برتری مقابل تایلند قول پاداش داده‌اید،  گفت: بعد از بازی خارجی و داخلی پاداش‌هایی می‌دهیم. این پاداش‌ها ثبت شده است البته هنوز پرداخت نکرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها