نایب‌رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ایران از رکود بازار لوازم خانگی و ثبات قیمت بخاری و آبگرمکن با شروع فصل سرد سال خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۲۹۱

مرتضی میری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قیمت آبگرمکن و بخاری در چند وقت گذشته ثابت بوده و حجم اعظم نیاز بازار توسط تولیدات داخلی تامین می‌شود.
وی ادامه داد: مازاد نیاز داخلی به کشورهای همسایه صادر می‌شود و ۹۰ درصد مواد مصرفی در تولیدات داخلی در ایران تامین می‌شود.
او توصیه کرد که مردم سرویس سالانه محصولات گازسوز خود را به تعمیرکاران مجرب سپرده و حتما داخل لوله بخاری خود را چک کنند.

میری با بیان این‌که حجم اعظم نیاز داخلی توسط بخاری‌های دیواری و بخاری‌های کم حجم تامین می‌شود تصریح کرد: به دلیل کمبود فضا در خانه‌های فعلی مردم دیگر از بخاری‌های بزرگ، مدل‌های شومینه‌ای و آبگرمکن‌های ایستاده استفاده نمی‌کنند.
وی با اشاره به بخاری‌های شومینه که در رده کالای لوکس قرار می‌گیرد، افزود: بخاری‌های بزرگ و آبگرمکن‌های ایستاده به دلیل قطعات مصرفی بالا و از سوی دیگر مصرف انرژی آن‌ها به دلیل بازده بالای گرمایی قیمت بالایی دارند.
نایب‌رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ایران گفت: بخاری شومینه قیمتی در حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان دارد و به طور کلی قیمت بخاری از ۹۰ هزار تومان تا ۸۰۰ تومان است.
میری در انتها خاطرنشان کرد: حجم اعظم شیشه‌های نشکن استفاده شده در بخاری‌ها از برخی کشورهای اروپایی تامین می‌شود که کیفیت نمونه تولید داخل قابل قیاس با نمونه وارداتی نیست.
>> ویوان نیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها