پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس خوب شده و نباید با انتظارات بیش از حد فشار را روی تیم زیاد کرد. کار علی دایی درست است.
کد خبر: ۶۱۲۶۰۳
باوی: الان وقت بازی قشنگ برای پرسپولیس نیست

سایت جام جم ورزشی- کریم باوی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: با عنایت خدا، با تلاش پزشکان و لطف و همت دوستان و آقای رویانیان، حالا بعد از سال‌ها پای چپم صاف شده است و می‌توانم به خوبی از آن استفاده کنم و منتظرم با جراحی بعدی، پای راستم هم به همین حالت در بیاید.

وی ادامه داد: در این مدت آقایان حمید استیلی و بویژه اکبر یوسفی خیلی پیگیر کار من بودند. الحمدا... با همراهی آقای رویانیان مشکل پای چپم برطرف شد.

باوی درباره نظراتی که پیرامون کیفیت بازی پرسپولیس وجود دارد، تصریح کرد: در شرایطی که بازی‌ها فشرده می‌شود، کیفیت بازی‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد. از سوی دیگر من خودم اعتقاد دارم که علی دایی الان فقط باید دنبال نتیجه باشد. هر گاه حاشیه امنیت بوجود آمد، فشار روانی هم کم می‌شود و کیفیت بازی هم بیشتر خواهد شد ولی در حال حاضر پرسپولیس باید امتیازاتی که لازم دارد را جمع کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که تیم در گذشته داشته است، باید مرحله به مرحله پیش رفت و همه چیز را یک جا از تیم نخواست. پرسپولیس واقعا تغییر کرده است و هر چه بگذرد قدرت و صلابت بیشتری پیدا می‌کند و من باور دارم که نفرات تیم هنوز هم باید با یکدیگر هماهنگ‌تر شوند.

وی که خود زمانی از گلزنان برتر فوتبال ایران بود درباره عملکرد خط حمله اظهار کرد: فکر می‌کنم در راستای پیشرفت مرحله به مرحله تیم در نیم فصل دوم، شرایط بهتری را شاهد باشیم. الان تیم ساختار دفاعی محکمی دارد و علی دایی می‌تواند روی گلزنی تمرکز کند. البته در همین بازی قبل دیدیم پیدا کردن جایگزین سخت است چون بازی در خط حمله پرسپولیس کار هر کسی نیست. در این بازی دیدیم که عالیشاه یک ضربه سر دقیق زد اما بازیکن سرزن نیست. پرسپولیس همیشه یک سرزن خوب داشته است، همایون بهزادی که اسطوره بود، فتح آبادی و من هم بودیم ولی آخرین نفر، خود علی دایی بود. البته مهاجمان خوبی هم داریم که به نظرم می‌توانند برای پرسپولیس خوب گل بزنند.

از باوی درباره ارزیابی وی از حضور تماشاگران در بازی‌های اخیر پرسپولیس پرسیدیم و او اینگونه پاسخ داد: یک مقدار مردم از فوتبال سرد شده‌اند ولی اعتقاد  دارم حالا که پرسپولیس به صدر رفته است، تب حضور در ورزشگاه دوباره داغ می‌شود. طبیعی بود که برای بازی جام حذفی زیاد نیایند ولی شک ندارم که هواداران برای بازی‌های بعدی می‌آیند. اگر می‌خواهیم تیم همین روند را ادامه بدهد باید کمکشان کنیم. پرسپولیسی‌ها هیچوقت تیمشان را تنها نگذاشته‌اند و باور دارم که در بازی با استقلال خوزستان با اینکه بازی وسط هفته است، حداقل 40 تا 50 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها