یک مدیر عامل زن در اوضاع اقتصادی کنونی حامی مالی یک تیم بسکتبال یانوان شده است.
کد خبر: ۶۱۲۴۷۸
دانش پژوه : برای خانواده خودم سرمایه گذاری می کنم

دومین حضور تیم دسته اولی سبلان در لیگ بسکتبال بانوان خیلی‌ها را که در ابتدا فکر می‌کردند این تیم یک سال بیشتر دوام نمی‌آورد متعجب کرد. سبلان با بازیکنانی که در اختیار گرفته و با مربیگری زیبا و الهه عادلی از مدعیان بازی‌های امسال است. نسیم دانش پژوه حامی مالی زن این تیم نیز اعلام کرده حمایت‌های مالی خود را از تیمش دریغ نمی‌کند.

 

دانش پژوه درباره انگیزه‌های تیمداری‌اش به‌عنوان یک مدیرعامل زن می‌گوید: من بازیکن این تیم بودم و از وقتی بسکتبال را کنار گذاشتم دوست داشتم به نحوی دیگر در کنار بسکتبال باشم. با توجه به موقعیت مالی و نیازی که امروز ورزش و بویژه بانوان دارند تصمیم به راه‌اندازی این تیم گرفتم. امروزه افراد بسیاری با سرمایه‌ای که دارند مدرسه یا مسجد می‌سازند اما من گفتم وارد ورزش شوم و جوانان علاقه‌مند را در گوشه‌ای از شهر جمع کنم و تا حد امکان به آنها برسم. ورزش پیوند خوبی بین ما ایجاد کرده است و اکنون احساس می‌کنم خانواده خوبی را جمع کرده‌ام.

 

دانش پژوه از طرح‌هایی که در زمینه توسعه صنعت ورزش دارد می‌گوید: ورزش را باید در ابعاد مختلف بررسی و روی آن سرمایه‌گذاری کرد، چون رابطه مستقیمی با سلامت جامعه دارد.من نمی‌خواهم دولت به من پول بدهد اما انتظار دارم تسهیلاتی برای کسانی که در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کنند، قائل شود. به‌عنوان مثال تخفیف‌های مالیاتی یا تخفیف تعرفه‌های گمرکی ایجاد کند. حتی شهرداری‌ها می‌توانند با برنامه‌هایی از جمله نصب بیلبوردهای رایگان شرکت‌ها، آنها را تشویق به سرمایه‌گذاری در ورزش کنند. من طرح‌هایی دارم که می‌خواهم به مجلس شورای اسلامی ببرم و با نمایندگان ملت و دولت در میان بگذارم.

 

مدیرعامل تیم سبلان ادامه می‌دهد: ورزش همگانی، ورزش حرفه‌ای و ورزش صنعتی که درآمدزایی داشته باشد از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان باید باشد و در این راه وزارتخانه‌های رفاه، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش باید بخش‌های سرمایه‌گذار در امر ورزش را یاری کنند.

 

دانش پژوه راهکار افزودن بر حامیان مالی را در ایجاد تسهیلات دولت ومجلس به بخش خصوصی می‌داند و می‌گوید: بخش خصوصی در این شرایط که دولت بار مشکلات زندگی مردم را روی شانه‌های خود حس می‌کند نمی‌خواهد بار اضافه‌ای باشد، اما با ایجاد تسهیلاتی در این زمینه می‌توان به دولت کمک کرد تا اهداف ورزش صنعتی را در ایران پیاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها