وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

تعیین تکلیف نیروهای شرکتی تا قبل از مهر 93

وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف استخدام نیروهای شرکتی این وزارتخانه تا قبل از مهرماه 93 خبر داد و گفت: تا قبل از انقضای مصوبه مجلس وضعیت این نیروها مشخص می شود.
کد خبر: ۶۱۲۲۹۱
تعیین تکلیف نیروهای شرکتی تا قبل از مهر 93

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی اصغر فانی با بیان این مطلب افزود:بر اساس مصوبه مجلس تا مهرماه سال 93 فرصت داریم این کار را انجام دهیم اما تا قبل از انقضای این مدت این کار را انجام داده و تکلیف این موضوع روشن خواهد شد.

وی درباره چگونگی فعالیت موسسات آموزش از راه دور برای افراد بازمانده از تحصیل گفت: حدود یک ماه پیش جلسه ای به منظور بررسی مشکلات موسسات آموزش از راه دور برگزار شد و گروهی مامور شده اند که فعالیت و مشکلات این موسسات را بررسی کنند تا مشکلات آنها حل شود.

فانی ادامه داد: انتخاب مدیران خوب و کارآمد می تواند موسسات آموزش از راه دور را تقویت کند و اختیارات را به آنها بازگرداند. در وضعیت فعلی باید موسسات موجب تقویت شوند و اگر در آینده نیاز باشد، آنها را توسعه خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
United Kingdom
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
۰
۰
باسلام تورابه خاطر خدا طرفدارعدالت باشیدماهمه زن وبچه داریم خیلی تفاوت بین یك نیروی قراردادكارمعین ویك نیروی پیمانی هست مارو پیمانی نكنید ولی لااقل با این وضعیت تورم حقوقمون رواضافه كنید لااقل مثل یه پیمانی بدید به خدااون موقع دست میلیون ها زن و بچه براتون به اسمون به دعای خیربالامیره بعضی ها صورتاشون ازسیلی سرخه./یكی ازنیروهای خدمتكار اموزش وپرورش/
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
۰
۰
سلام با مهدی موافق نیستم مگر ماازاون اقای كه پیمانی یارسمی هست چی كم داریم تازه ازمابیشتر كارمی كشن توروخداماروهمدرد كنیدخیلی سخته دونفرتوی یك اداره بایك كار همسطح مدرك همین طور اماحقوق ومزایا..........اخه خداروخوش میادمسولان بفكرماكه بعدازخدا بشماامیدبستیم باشید

نیازمندی ها