به گزارش جام جم سرا به نقل از خبرگزاری فارس- مرتضی فیضی صبح امروز در حاشیه دیدار بازرسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بهزیستی هرمزگان گفت: این بازرسان از مراکز اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳، پایگاه خدمات اجتماعی چاهستانیها، مرکز مداخله در بحران، بازپروری زنان و خانه سلامت بازدید کردهاند.
وی با تشریح عملکرد این مراکز در شش ماهه نخست سال جاری افزود: بیشترین تماسهای تلفنی با تلفن ۱۲۳ در خصوص اختلافات خانوادگی بوده و در طول شش ماه نخست سال جاری تعداد هزار و ۴۹۴ تماس تلفنی با این مرکز حاصل شده است.
این مسئول از ارائه خدمات ۲۴ ساعته به تمامی تماس گیرندگان با خط مذکور اشاره و اضافه کرد: این امر از مهمترین اهداف راهاندازی این مرکز توسط بهزیستی است.
وی هدف از راهاندازی پایگاههای خدمات اجتماعی را شناسایی آسیبهای اجتماعی و کاهش آسیب در این مناطق و توانمندسازی مردم محلات از طریق برگزاری کلاسهای آموزشی عنوان کرد و گفت: بیشترین دلیل مراجعه افراد به مرکز مداخله در بحرانهای اجتماعی اختلافات خانوادگی و بیشترین دلیل مراجعه افراد به تیم خدمات اجتماعی سیار در درجه نخست، همسر آزاری و در درجه دوم اختلافات خانوادگی است.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد