پردرآمدترین بازیکنان کنونی فوتبال دنیا

زلاتان بالاتر از رونالدو و مسی!

اخبار فوتبال اروپا

مامور مهار برای آقای خرابکار!

ابراهیموویچ و یا کریس رونالدو؛ مساله این است. کدام یک از جام جهانی به همراه تیم های ملی کشورشان حذف بشوند دردناک تر است.
کد خبر: ۶۰۹۵۸۸
مامور مهار برای آقای خرابکار!

سایت جام جم ورزشی - سایت فوتبال 369 یک نظر سنجی گذاشته تا خوانندگان نظر بدهند ترجیح می دهند از بین رونالدو و ابراهیموویچ کدام یک به جام جهانی نروند. پرتغال و سوئد در پلی آف مقدماتی جام جهانی به یکدیگر خورده اند تا بدین ترتیب شاهد حذف دردناک یکی از این دو ستاره از جام جهانی باشیم. خرابکاری های ماریو بالوتلی مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز تمامی ندارد تا یک افسر پلیس را مامور جنجال های او کنند! بقیه ماجرا را خودتان در ادامه بخوانید:

افسر سابق پلیس مامور مراقبت از بالوتلی

یک افسر پلیس به عنوان محافظ شخصی ماریو بالوتلی استخدام شده است.

روزنامه گازتادلو اسپورت پرده از این اتفاق برداشته است. جالب است بدانید این محافظ شخصی مامور است تا از برخی جنجال های همیشگی بالوتلی جلوگیری کند. بالوتلی که به دلیل حاشیه ها و جنجال های بی پایانش به بالوتلی معروف شده است در چند روز اخیر با شکستن میکروفن یک خبرنگار در ناپل و نپوشیدن لباس مخصوص باشگاه میلان در تمرینات خبر ساز شده بود. فیلیپو فری این افسر سابق پلیس که در سال 2001 به دلیل خشونت در کار از سمت خود تعلیق شده بود از این پس همانند یک مشاور در کنار بالوتلی همیشه حاشیه ساز حضور دارد تا او را راهنمایی کند و از جنجال های بی مورد وی نیز جلوگیری نماید.

تاتنهام- پیرلو جدی تر شد

آندره پیرلو مهاجم کهنه کار و محبوب یوونتوس ایتالیا جدی تر از هر زمانی در آستانه پیوستن به لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

قرارداد پیرلو تابستان آینده با یوونتوس به اتمام می رسد . هم اکنون تاتنهام مصرانه در پی جذب این مهاجم ملی پوش ایتالیایی است و پیشنهادی سه ساله به او ارائه داده است. آندرس ویلاس بوآس سرمربی تاتنهام نیز به مسئولان باشگاهش تاکید کرده که پیرلو را به هر قیمتی جذب کنند. آندره پیرلوی 35 ساله پیش از این از سوی منچستر یونایتد، چلسی و آرسنال هم پیشنهاداتی داشت اما تاتنهام در این میان مصرتر از بقیه تیم ها به نظر می رسد.  همچنین الکساندر پاتو مهاجم سابق میلان و بازیکن کنونی تیم کورینتیانس نیز مد نظر سران تاتنهام قرار دارد. تاتنهامی ها در تلاشند تا با این بازیکن در ماه ژانویه قرارداد ببندند.

هافبک های اندرلشت لیگ برتری می شوند

دنیس پریت و یوری تیلمانس دو هافبک تیم اندرلشت بلژیک با پیشنهادهایی رسمی و جدی برای پیوستن به آرسنال و چلسی روبرو شده اند.

/Media/Image/1392/05/26/635123492837291958.jpg

این دو علاوه بر پیشنهاد دو تیم قدرتمند لندنی از سوی تیم های دیگری همچون تاتنهام و کریستال پالاس پیشنهاداتی در دست دارند. این باشگاه های انگلیسی دو هافبک اندرلشت بلژیک را با هم می خواهند.پریت 19 سال دارد و از سال 2011 به تیم بزرگسالان اندرلشت پیوسته است و تیلمانس نیز 17 ساله است و با توجه به سن و سالش فعلا نمی تواند برای هیچ تیمی در لیگ برتر بازی کند. احتمال می رود انتقال این دو بازیکن به لیگ برتر در ماه ژانویه تحقق یابد.

تلاش من یونایتد برای جذب اشنایدر

سران باشگاه منچستر یونایتد در تلاشند تا وسلی اسنایدر مهاجم ملی پوش و هلندی تیم گالاتاسرای ترکیه را به خدمت بگیرند.

باشگاه گالاتاسرای ترکیه دو روز پیش اعلام کرد که اسنایدر را حداقل تا پایان این فصل به هیچ تیمی نمی دهد اما با وجود این اولتیماتوم تلاش منچستری ها برای عملی شدن این انتقال به تازگی آغاز شده است. بر اساس گزارش دیلی استار پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب اسنایدر مبلغی بالغ بر 13 میلیون پوند است. اسنایدر 29 ساله هم اکنون در گالاتاسرای هفته ای 50 هزار پوند در آمد دارد.

ادعای عجیب ونگر

 با اینکه آلکس فرگوسن بارها اعلام کرده که دیگر هرگز به دنیای مربی گری بر نمی گردد اما سرمربی فرانسوی آرسنال نظر دیگری دارد.

آرسن ونگر احتمال می دهد که فرگوسن باردیگر به عنوان سرمربی به دنیای فوتبال برگردد. آلکس فرگوسن پس از پایان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر اعلام بازنشستگی کرد تا منچستر یونایتد برای نخستین بار در 26 سال گذشته مربی دیگری را به غیر از او بر روی نیمکت خود ببیند. ونگر که بعد از فرگوسن رکورددار حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی است فکر می کند که فرگوسن روزی دوباره به فوتبال بر می گردد هر چند فرگوسن بارها تاکید کرده که بازگشتی در کار نخواهد بود.

ونگر در این باره گفت: « بعید نیست که فرگوسن دوباره به فوتبال برگردد. او به فوتبال عادت کرده است. این خیلی مشکل است که 30 سال کاری را انجام بدهی و اما ناگهان آن را ترک کنی. نه، این امکان پذیر نیست.»

آمریکایی ها از خرید ژابی منصرف شدند

ژابی آلونسو هافبک تیم رئال مادرید که تمایل زیادی برای خروج از لالیگا و بازی کردن در لیگ حرفه ای آمریکا داشت آنقدر تعلل کرد تا سران باشگاه نیویورک ردبولز از خرید وی منصرف شدند.

قرارداد ژابی در پایان این فصل با رئال مادرید به اتمام می رسد و او قصد داشت زودتر از پایان قراردادش از رئال جدا شود . او لیگ حرفه ای آمریکا را هم مقصد بعدی خود تعیین کرده بود اما با وجود اینکه از سوی نیوریورک رد بولز پیشنهاد خوبی در دست داشت آن را از دست داد. به غیر از این تیم نیویورکی تیم گالکسی لس آنجلس هم خواهان این بازیکن اسپانیایی بود اما این تیم هم فعلا برنامه ای برای جذب هافبک رئال مادرید ندارد.

کمپانی دیدار با چلسی را از دست داد

ویسنت کمپانی بازیکن تیم منچستر سیتی به دلیل مصدومیت دیدار مهم تیمش با چلسی را در هفته نهم لیگ برتر انگلیس از دست داد.

کمپانی به دلیل مصدومیت ساق پا دو بازی اخیر تیمش را نیز از دست داده بود و در لیگ قهرمانان اروپا مقابل زسکا مسکو هم به میدان نرفت. پلگرینی سرمربی تیم من سیتی امیدوار بود کاپیتان تیمش به بازی با چلسی برسد اما او در این دیدار هم غایب خواهد بود.

این مدافع بلژیکی باید یک هفته دیگر هم استراحت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها