من به پاکی اعتقاد دارم

ابراهیم‌زاده: نباید برابر پرسپولیس احساسی بازی کنیم

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم راه آهن می‌گوید تیمش در دیدار فردا برابر پرسپولیس نباید احساسی بازی کند.
کد خبر: ۶۰۹۵۳۳
ابراهیم‌زاده: نباید برابر پرسپولیس احساسی بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی فردا از این نظر اهمیت دارد که برای بازیکنان دو تیم یک دیدار انگیزشی مقابل مربیانشان است. چه بازیکنان پرسپولیس که در زمان‌های مختلفی با من کار کرده‌اند و چه بازیکنان راه‌آهن که مقابل سرمربی فصل گذشته خود قرار می‌گیرند. با این حال بازی کردن مقابل پرسپولیس همیشه به هر بازیکنی انگیزه می‌دهد و بازیکنان ما هم آماده هستند این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

او ادامه داد: باید برای آینده تلاش کنیم و نتایج خوبی بگیریم. آینده‌ای که بازیکنان جدید در نیم‌فصل به راه‌آهن اضافه می‌شوند و می‌توانیم شرایط خود را بهبود ببخشیم. فردا نباید احساسی بازی کرد بلکه باید تلاش کنیم در لحظه لحظه بازی منطقی باشیم.

ابراهیم‌زاده درباره صحبت‌هایی که مبنی بر پایین بودن کیفیت ورزشگاه تختی انجام می‌شود، گفت: شما بازی‌هایی که در ورزشگاه‌های خارج از تهران برگزار می‌شود را دیده‌اید؟ یکسری از ورزشگاه‌ها شاید بهتر از تختی باشد اما ورزشگاه‌های دیگری هم در خارج از تهران داریم که کیفیت‌شان پایین‌تر است. این حق تیم‌های تهرانی است که مقابل پرسپولیس و استقلال از شرایط میزبانی خود استفاده کنند. اگر هم زمین کیفیت پایینی دارد، این به ضرر هر دو تیم است. اما اگر بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، بیشتر به نفع پرسپولیس است تا راه‌آهن.

سرمربی راه‌آهن درباره این موضوع که بحث‌های اخیر بین مسوولان راه‌آهن و پرسپولیس چه تاثیری در بازی فردا خواهد داشت، گفت: این بحث‌ها هیچ ارتباطی به بازیکنان و کادرفنی راه‌آهن نداشته و ما هم احتیاج نداریم که به این موضوع فکر کنیم با این وجود دیدگاه ما این است که هرکس درون فطرت خودش پاک است و این پاکی برای همه است. چه در قشر مربیان و بازیکنان و چه در قشر داوران. ما به این پاکی اعتقاد داریم و در این رابطه صحبت دیگری ندارم که بگویم. تمام مردم بالفطره پاک هستند و این دیگر به موقعیت و شرایط هر فرد برمی‌گردد که باید خوب و صادقانه عمل کند.

او درباره تغییراتی که در بازی گذشته راه‌آهن در جام حذفی در ترکیب تیمش اعمال کرده بود، گفت: بازی قبل شرایطش خیلی فرق می‌کرد. ما تا دقیقه شصت سه تعویضمان را انجام دادیم تا بتوانیم آمادگی بازیکنان را برای لیگ بالا نگه داریم. همانطور که پرسپولیس در بازی برابر پدیده شاندیز به خیلی از بازیکنانش استراحت داد.

ابراهیم‌زاده درباره غایبان تیمش در بازی فردا مقابل پرسپولیس گفت: میلاد نوری و الکسانیان همچنان مصدوم هستند. متاسفانه نوری در قوزک پایش چند غضروف به وجود آمده که باعث شده پزشکان باشگاه مدارکش را به آلمان بفرستند و از آنها نظرخواهی کنند که آیا روی پای نوری باید عمل جراحی انجام شود یا خیر؟ به هرحال برای بحث سلامتی بازیکن از هرچیزی مهم‌تر است.

سرمربی راه‌آهن همچنین درباره صعود تیم ملی نوجوانان به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی گفت: به این تیم و کادرفنی‌اش تبریک می‌گویم و همچنین به باشگاه‌هایی که در بخش فوتبال پایه فعال هستند. به علی دوستی‌مهر خداقوت می‌گویم. فقط یک نکته به ذهنم می‌رسد که بگویم و آن این است که بازیکنان ما خیلی دونده و جنگنده بازی می‌کنند و این موضوع باید در مراحل بعد با منطق همراه شد، چراکه همیشه احساسات در فوتبال راهگشا نیست،‌کمااینکه حساسیت بازی‌ها باعث شده که ما در بازی آخر مقابل اتریش هم احساسی کار کنیم. کارهای ترکیبی که قبلا در تمرین‌ها از این نوجوانان دیده بودیم، در بازی‌ها کم مشاهده شد. با این حال دوستی‌مهر به این مسائل توجه دارد. ما باید به این بچه‌ها انرژی و انگیزه بدهیم. من بازی‌های تیم ملی نیجریه را ندیده‌ام و نمی‌توانم نظر دهم اما آنها در گروه‌شان تیم اول شده‌اند و بازی‌هایشان را با اختلاف گل بالا بردند بنابراین کار سختی در پیش داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها