انتقالی که با وساطت خبرنگار سابق ورزشی صورت پذیرفت

قلعه نویی از استقلال جدا شد!

بازی را فولاد برد!

قلعه نویی به برد استقلال قانع نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از برد مقابل فولاد تیم میهمان را مستحق شکست ندانست.
کد خبر: ۶۰۹۳۲۲
قلعه نویی به برد استقلال قانع نیست

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش برابر فولاد در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که در یک بازی سخت توانستیم سه امتیاز را بگیریم. نتیجه را ما بردیم اما بازی را آنها. به آقای فرکی و مردم خوزستان تبریک می‌گویم که با تعدادی جوان بازی خوبی انجام می‌دهند. درست است که با اختلاف دو گل بردیم اما آنها هم می‌توانستند برنده باشند. آنها در گردش توپ از ما بهتر بودند و ما در دقایقی شانس آوردیم؛ چون سه توپ آنها به تیرک خورد.

 

وی افزود: امروز خدا را شکر می‌کنم که تونستیم سه امتیاز را بگیریم. ما برای نیم‌فصل باید یک سری از ایرادهایمان را برطرف کنیم وگرنه با این روند به مشکل برمی‌خوریم.

 

در ادامه خبرنگاری پرسید که چرا تیمش به حریفان اجازه‌ی بازی و اجازه‌ی موقعیت می‌دهد؟ قلعه‌نویی در پاسخ گفت: قبول دارم که در این بازی دفاعمان کمی عقب بازی می‌کرد. در چند روز بین بازی با نفت و این بازی، بارها گفته بودم که باید دفاع را از یک سوم میانی زمین شروع کنیم. باید برای این مساله فکری اساسی کنیم.

 

وی ادامه داد: البته ما چند مشکل داریم. اول این‌که بدن‌های بازیکانمان ضعیف است و خوب بدنسازی نکرده‌ایم. ما از ابتدای فصل تا کنون نشده که با همه‌ی بازیکنانمان به میدان برویم. ان‌شاءالله این مشکل را در نیم‌فصل برطرف می‌کنیم. ما در حال رایزنی هستیم که چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم.گاهی تیم ما دو تکه می‌شود که عقب و جلو بازی می‌کنند و این مساله ما را با مشکل مواجه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها