اینجا همه چیز خوب است

بیت آشور: ازدعوت به تیم ملی ایران خوشحال شدم

مهرداد بیت آشور از اینکه به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده ابراز خوشحالی کرد .
کد خبر: ۶۰۵۸۹۶
بیت آشور: ازدعوت به تیم ملی ایران خوشحال شدم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون، مهرداد بیت‌آشور در ابتدای تمرین امروز تیم ملی ایران گفت: خوشحالم کارلوس کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کرد. من در اینجا حضور دارم و در اردوی تیم ملی همه چیز خوب است.
وی در مورد اینکه آیا به اردوی تیم ملی آمریکا دعوت شده است، اظهار داشت: به اردوی تیم ملی دعوت شدم رفتم اما بازی نکردم. کلینزمن من را یک بار به تیم ملی دعوت کرد اما او تصمیم گیرنده برای حضورم در ترکیب بود.
وی در پاسخ به اینکه دوست دارد با چه تیم هایی در جام جهانی همگروه شویم گفت: در جام جهانی اگر با تیم‌هایی مثل برزیل، اسپانیا و آلمان هم گروه شویم،خوب است. هر چند که مسابقات سختی خواهد بود.
هافبک تیم ملی در مورد اینکه چه فکری در مورد بازیکنان ایرانی می‌کرد، گفت: ‌از نزدیک با آنها آشنایی ندارم اما پدر و مادرم ایرانی هستند. علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و خداداد عزیزیری را می شناسم و از نزدیک دیده‌ام. پیگیر مسائل فوتبالی در ایران هم هستم.
وی در مورد اینکه آیا هم پستی‌هایش در تیم ملی را می شناسد، عنوان کرد: برای من فقط فوتبال بازی کردن مهم است. پست اصلی من دفاع راست است، اما نمی‌دانم من را کی‌روش در چه پستی به بازی می‌گیرد. امیدوارم در ترکیب ایران در جام جهانی برزیل باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها