امیدوارم بازی تماشاگر پسند شود

خلعتبری:بازی مقابل تایلند بسیار سخت است

ملی پوش کشورمان بازی برابر تایلند را بسیار سخت دانست و گفت: بازی مقابل این تیم بسیار سخت است اما امیدوارم بازی تماشاگر پسندی باشد.
کد خبر: ۶۰۵۸۹۵
خلعتبری:بازی مقابل تایلند بسیار سخت است

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون، محمدرضا خلعتبری در ابتدای تمرین امروز تیم ملی  گفت: شرایط خیلی خوب است و بازیکنان همه آماده هستند. تمرینات خوبی را انجام دادیم. بازی بسیار سختی مقابل تایلند داریم و باید آماده شویم. فیلم دیدارهای تایلند را نگاه کردیم و امیدوارم این مسابقه تماشاگرپسند شود.
وی افزود: تمرینات جدی را پیگیری کرده و با آمدن بازیکنان لژیونر کامل‌تر شدیم. بازیکنان لژیونر هم زحمت می‌کشند و تلاش خود را انجام می‌دهند. همه آنها به تمرین تیم ملی آمده‌اند. باید تمام تلاشمان را به کار گیریم تا در بازی برابر تایلند موفق باشیم.دو بازی خوب مقابل تایلند خواهیم داشت و امیدوارم تماشاگرپسند شود
خلعتبری در پایان درباره دیدارهای تدارکاتی گفت: تا جایی که اطلاع دارم  ژاپن و کره جنوبی بازی‌های دوستانه بسیار خوبی داشتند اما تیم ملی این بازی‌ها را نداشته، دلیل لغو اردوها را نمی‌دانم امیدوارم این اردوهای 10-12 روزه وضعیت ما را بهتر کند و بازیکنان به هماهنگی برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها