آیت‌الله آملی‌لاریجانی:

عده ای می خواستند رنگ و بوی شهادت را کمرنگ کنند

رئیس قوه قضائیه با بیان آنکه تمام مسوولان کشور باید افتخار کنند که در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران هستند، گفت: عده ای می خواستند در دوره ای رنگ و بوی شهادت را کمرنگ کنند لذا نباید بگذاریم این مساله اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۶۰۵۰۰۲
عده ای می خواستند رنگ و بوی شهادت را کمرنگ کنند

آیت الله صادق آملی لاریجانی روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان آذربایجان غربی، افزود: ما کشور شهید پرور و پیرو مولایمان امام حسین(ع) هستیم لذا روح شهادت در کشور جاری است.

رئیس قوه قضائیه یادآور شد: جاری بودن اقتدار و افتخار در کشور به این علت است که شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از خودگذشتگی های بسیاری بروز دادند.

لاریجانی با بیان اینکه امروز ایران با افتخار و سربلندی در منطقه به خود می بالد، گفت: در حال حاضر کشورهای استعمارگر جرات نزدیک شدن به ایران را ندارند، ضمن آنکه ادعای حمله به ایران توسط رژیم صهیونیستی یک حماقت است.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی کوچکتر از این حرف ها است که بتواند به کشور شیعیان حمله کند.

لاریجانی بابیان آنکه سربلندی و اقتدار امروز را مدیون رشادت های شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: نباید بگذاریم مساله شهادت و ایثارگری کم سو شود، ضمن آنکه باید دائما به خود و دیگران تذکر دهیم و روح شهادت را در رهروان حق زنده نگه داریم.

به گفته رئیس قوه قضائیه، مسوولان کشور باید طوری عمل کنند که قلوب شهدا از آنها راضی باشد و این امتحان بزرگی است.

براساس این گزارش، رئیس قوه قضائیه صبح امروز به منظور بررسی مسائل قضائی استان آذربایجان غربی و سفری دو روزه، به همراه مسوولان قضائی وارد شهر ارومیه شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها