فوتبال ما فقیر است

گل محمدی: نتیجه هفته قبل را جبران می کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، فولاد را تیمی قابل احترام و بزرگ دانست و گفت: مطمئنا دیدار سختی برابر این تیم خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۰۲۸۴۱
گل محمدی: نتیجه هفته قبل را جبران می کنیم

سایت جام جم ورزشی- یحیی گل محمدی در نشست خبری تیمش برابر تیم فولاد خوزستان، اظهار کرد: متاسفانه تیم ما هفته‌ گذشته علی‌رغم بازی خوبی که برابر تراکتورسازی انجام داد، نتیجه‌ را واگذار کرد که به نظرم این حق ما نبود. در این دیدار درصدد هستیم نتیجه‌ بازی هفته‌ گذشته‌مان را جبران کنیم، هر چند که بازی سختی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فولاد تیم قابل احترام و بزرگی است و از مربی خوب و با شخصیتی مانند فرکی بهره می‌برد. فرکی توانسته تیم منسجمی را درست کند که مطمئنا ما روبروی این تیم کار سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، خاطر نشان کرد: تیم ما نیاز به تمرکز بالایی در کار دفاعی دارد که امیدوارم بتوانیم عنصرهای تهاجمی فولاد را در این دیدار را از کار بیندازیم. این تیم بازیکنان خوب و تاثیرگذاری در این پست دارد. به هر حال امیدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید علل موفقیت فولاد را چه می‌داند؟ گفت: در گذشته زمانی که وارد این تیم شدم، صحبت‌هایی مبنی بر این که برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شود تا یک تیم قوی و منسجم و با تشکیلات خوب داشته باشند، بود. فکر می‌کنم این باشگاه روی کارهای زیربنایی خوبی انجام داده که مواردی از جمله برنامه‌ریزی خوب، رمز موفقیت فولاد بوده است که امیدوارم در دراز مدت نیز شاهد موفقیت این تیم باشیم.

سرمربی نفت تهران، بیان کرد: تیم فولاد، تیم بزرگی است که امیدوارم این تیم از سال گذشته هم بهتر نتیجه‌ کسب کند و در آسیا هم موفق باشد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری که به چه دلیل تماشاگران استقبال کمی از بازی‌ها دارند؟ اظهار کرد: فکر می‌کنم طی چند سال اخیر با توجه به اتفاقاتی که در سطح فوتبال باشگاهی و ملی افتاده است هواداران از فوتبال زده شده‌اند. شاید یکی از دلایل عدم حضور آنها این موضوع باشد. به هر حال باید انگیزه بیشتری به تماشاگران داد که امیدوارم این اتفاق هم بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، افزود: هر چند که کار سختی در پیش داریم، ولی با دادن امکانات خوب می‌توانیم به هواداران انگیزه دهیم تا به ورزشگاه بیایند. همچنین فکر می‌کنم که گرانی بلیت هم در عدم حضور آنها در ورزشگاه نقش دارد. به هر حال ما باید بتوانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که تماشاگران از فوتبال لذت ببرند نه این که زده شوند.

گل محمدی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که علت فراز و نشیب تیم‌ها برخی تیم‌ها در لیگ را چه می‌داند گفت: مهم‌ترین دلیل آن عدم داشتن تشکیلات خوب است که این موضوع باعث پایین آمدن کیفیت لیگ شده است. ما از لحاظ داشتن امکانات حرفه‌ای فوتبال فقیر هستیم و آن امکاناتی که باید در اختیار داشته باشیم را نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها