تمدید مهلت نام نویسی تکمیل ظرفیت دکترا و ارشد آزاد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد این دانشگاه تا دوشنبه هشتم مهر تمدید شد.
کد خبر: ۶۰۱۳۹۲
تمدید مهلت نام نویسی تکمیل ظرفیت دکترا و ارشد آزاد

به گزارش واحد مرکزی خبر  ؛ ناصر اقبالی درخصوص شرایط ثبت نام افزود: داوطلبان این دو مقطع با تهیه کارت اعتباری به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبان این دو مقطع لازم است پیش از تهیه کارت اعتباری درخصوص رشته/ محل هایی که امکان انتخاب رشته در آنها وجود دارد و در سایت درج شده است اطلاع حاصل و سپس کارت اعتباری تهیه کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: برای دوره دکتری فقط آن دسته از افرادی که دعوت به مصاحبه شده اند و در جلسه مصاحبه حضور به هم رساندند، امکان انتخاب رشته در این مرحله را دارند و برای مقطع دکتری داوطلبان واجد شرایط فقط یک رشته / محل را می توانند انتخاب کنند.

اقبالی درخصوص شرایط مقطع کارشناسی ارشد افزود: داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشته اند می توانند در این مرحله ثبت نام کنند. متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد می توانند تا10رشته/ محل را انتخاب و در پایگاه اینترنتی www.azmoon.org ثبت نام الکترونیکی کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت در تکمیل ظرفیت امکان جابجایی را برای داوطلبان به وجود می آورد؟ گفت: ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به معنای پذیرش جابجایی پذیرفته شدگان این دو مقطع در مرحله قبل نیست.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص زمان اعلام نتایج گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در این دو مقطع همین ماه (مهر) اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند از همین ترم (ترم پاییز) مشغول به تحصیل شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها