موفقیت های جدید ارتش سوریه در تعقیب تروریستها

نیروهای ارتش سوریه در تعقیب تروریستها در چندین محله در شهر دیر الزور موفقیتهای جدیدی به دست آوردند و یک تونل دیگر را در محله جبیله در این شهر شناسایی و منفجر کردند.
کد خبر: ۶۰۱۰۸۰
موفقیت های جدید ارتش سوریه در تعقیب تروریستها

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ،‌ نیروهای ارتش در محله‌های عرفی ، موظفین ، حویقه ، عمال ، گاراژ بولمن و باشگاه نظامیان به موفقیتهای جدیدی دست یافتند.

تونلی که مسجد فردوس به مسجد روضه در محله جبیله را به یکدیگر متصل کرده بود شناسایی شد.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت :« ما در تونل افراد مسلح هستیم که نیروهای ارتش آن را کشف کردند. این تونل مسجد روضه را به مسجد فردوس متصل می کند. افراد مسلح در تلاش بودند از طریق این تونل به نیروهای ارتش حمله کنند.»

یکی دیگر از نیروهای ارتش در داخل این تونل گفت: «گروههای تکفیری تروریستی در استان دیر الزور این تونل را در منطقه جبیله حفر کردند. آنها در تلاش بودند از طریق این تونل به مواضع  ارتش سوریه حمله کنند. حمله آنها را دفع و مجبورشان کردیم عقب نشینی کنند و به خواست الهی تلفات سنگینی به آنها وارد کردیم.»

یکی دیگر از نیروهای سوری گفت:« منطقه جبیله برای تروریستها یک منطقه راهبردی است . تروریستها ساکنان این محله را بیرون رانده‌اند و زیر خانه های آنها تونل حفر کرده‌اند. ما این تونلها را شناسایی کرده ایم و برای نابودی همه آنها آماده می شویم.»

ارتش برای دفع تلاشهای مختلف و متنوع تروریستها به عملیات ویژه ای اقدام کرده است.

نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی در حومه درعا، از تروریستها چندین موشک ساخت رژیم صهیونیستی کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش سوریه در این عملیات چندین پایگاه عناصر مسلح را ویران و از آنها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع نظامی از کشف 4 موشک ساخت رژیم صهیونیستی و 36 خمپاره 60 میلیمری در این عملیات خبر داد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها