ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ 34 دستگاه خودرو دارای خلافی بیش از یک میلیون تومان توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
کد خبر: ۵۹۹۵۹۶
توقیف 34خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در شبانه روز گذشته با تشدید اقدامات کنترلی 34 دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند شناسایی و از ادامه تردد آن ها در محورهای مواصلاتی پایتخت جلوگیری شد.

بر اساس این گزارش، طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 1 میلیون تومان  برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف خواهد شد.

به گزارش پلیس در شبانه روز گذشته دو فقره تصادف فوتی و همچنین 103 مورد تصادف جرحی و 105 مورد تصادف خسارتی در نقاط دیگر سطح پایتخت رخ داده است.

با اجرای طرح انضباط ترافیکی و تشدید برخورد با رانندگان و موتورسیکلت سواران متخلف،ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اجرای این طرح موفق شدند 390 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت متخلف که راننده هایشان مرتکب تخلفاتی چون حرکت خلاف جهت،نداشتن پلاک،به همراه نداشتن گواهینامه،نقص فنی،مخدوش بودن پلاک،سرعت و سبقت غیر مجاز،تخلفات حادثه ساز شده بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها