تیم گشت پلیس راه اردستان استان اصفهان خودروی کشنده «ماک» را بدلیل تخلفات مکرر و با داشتن مبلغ 22250000ریال خلافی، توقیف کرد.
کد خبر: ۶۱۵۲۵۰
توقیف خودرویی با 22250000ریال خلافی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان گفت: عوامل گشت پلیس راه اردستان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کشنده ماک را متوقف و سوابق وی را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: با استعلام کامیون یاد شده مشخص شد این خودرو در نقاط مختلف بدون توجه به قوانین و مقررات رانندگی تخلفات متعددی را مرتکب شده و در سوابق وی به ثبت رسیده است.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه کشنده ماک مجموعا با 22250000 ریال خلافی و جریمه دارد، گفت: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروی فوق توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطر نشان کرد: رعایت دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی روش های کنترل بر نفس و تربیت روان و نوعی ورزش روانی برای ایجاد و تقویت کنترل بر اراده است و در واقع رانندگی های خطر آفرین با تخلفات متعدد و غیر قانونی شخصیت راننده خاطی را در ذهن دیگران بد جلوه می دهد که ضروریست رانندگان با رعایت دقیق مقررات به خود و دیگران احترام بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها