رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آمریکا چاره‌ای جز عقب‌نشینی از سوریه نداشت

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از آنجا که تنها بهانه آمریکا سلاح‌های شیمیایی سوریه بود، اکنون گزینه‌ای جز عقب‌نشینی نسبت به مواضع خود در سوریه ندارد.
کد خبر: ۵۹۷۴۴۴
آمریکا چاره‌ای جز عقب‌نشینی از سوریه نداشت

علاءالدین بروجردی در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم‌آبادی که از سوی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره منافقین گفت: کار منافقین دیگر  تمام شده است و به تاریخ پیوسته‌اند.

وی افزود:با توجه به مجموعه خیانت‌هایی که آنها به ملت شریف ایران و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) داشتند، عاقبتی جز آنچه بر سرشان آمد، نخواهند داشت.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص تبیین رویکرد آمریکا در مورد سوریه، اظهار کرد: آمریکایی‌ها گزینه‌ای جز عقب‌نشینی نسبت به مواضع خود در سوریه نداشتند.

وی افزود: تنها بهانه آمریکایی‌ها، سلاح‌های شیمیایی سوریه بود، این در حالی است که اکنون آمریکا در زمینه سلاح‌های شیمیایی بدهکار است چراکه آنها بزرگترین زرادخانه‌های سلاح‌های شیمیایی دنیا را در اختیار دارند.

بروجردی در خصوص دیپلماسی کشورمان در مورد سوریه گفت: ایران همواره اعلام کرده بود که برای حل بحران‌های سوریه، راه‌حل نظامی نیاز نیست و امروز ما شاهدیم که همه جهان به این نتیجه رسیده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها