پسر شروری که با وعده سفر به کانادا، دختران جوان را به خانه مجردی خود می‌کشاند، از سوی ماموران پلیس امنیت دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۶۳۹۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بیست و پنجم تیرماه پرونده‌ای از دادسرای ناحیه 4 مبنی بر دستگیری شرور خطرناکی به نام علی به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع شد و در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

با شروع تحقیقات، ماموران امنیت دریافتند متهم از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ تحت تعقیب است و تاکنون دستگیر نشده است. با توجه به این که متهم سوابق متعددی نظیر کلاهبرداری، اغفال زنان، دختران و دیگرجرایم را در پرونده خود داشت، تلاش برای دستگیری وی آغاز شد. در ادامه پیگیری‌های پلیس مشخص شد که متهم با چرب‌زبانی عده زیادی از خانم‌ها را گمراه و مبالغ زیادی را از آنها دریافت و با قول و وعده‌های واهی مبنی بر انتقال آنها به کانادا و دیگر کشور‌های اروپایی از آنها کلاهبرداری کرده و سپس متواری می‌شد.

با جمع‌بندی اطلاعات، ماموران اعضای خانواده متهم و پاتوق وی و وسایل نقلیه متهم را که به نام مادرش بود، شناسایی کردند و چون متهم مدام در سفر به شهرهای تبریز، اصفهان، گلپایگان و تهران بود، ماموران پلیس امنیت بازگشت متهم از شهرستان گلپایگان به تهران را ردیابی کردند.

بعد از آن ماموران در عملیاتی ضربتی محل دقیق متهم را در تهران شناسایی و وی را بعد از ظهر شانزدهم شهریور در منطقه نارمک در انتشاراتی دستگیر کردند.

به دلیل آن که متهم به اتفاق یکی از دوستانش در تهران دارای چند خانه مجردی بود و به طور معمول دختران و زنان جوان اغفال شده را به آن مکان‌ها انتقال می‌داده است، دوست متهم شناسایی و ماموران عملیات پلیس امنیت به سعادت‌آباد اعزام و موفق شدند این متهم به نام محمدرضا را دستگیر کنند. ماموران در بررسی از منزل محمدرضا مقدار زیادی مشروبات الکلی، چهار عدد گاز اشک‌آور، 16 عدد انواع سیمکارت، سه عدد گوشی همراه، 103 اسکناس یک دلاری، یک قطعه سکه طلا و یک دستگاه خودروی 207 راکشف و ضبط کردند. با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، تحقیق از متهم برای شناسایی دخترانی که فریب این دو متهم را خورده‌‌اند، ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها