تکلیف ایران و 6 کشور دیگر مشخص می شود

نامزدهای میزبانی جام ملت ها در انتظار آبان ماه

نماینده ایران در کارگاه دو روزه AFC اعلام کرد که نوامبر سال جاری(آبان) کنفدراسیون فوتبال آسیا نام کشور میزبان جام ملت‌های آسیا 2019 را اعلام می‌کند.
کد خبر: ۵۹۶۱۴۶
نامزدهای میزبانی جام ملت ها در انتظار آبان ماه

سایت فدراسیون فوتبال، حامد مومنی که به عنوان نماینده ایران در دوره آموزشی دو روزه در مالزی حضور داشت، درباره برگزاری این کارگاه گفت: کارگاه دو روزه آموزشی برای نمایندگان کشورهایی که درخواست میزبانی خود را به AFC داده‌اند در مالزی برگزار شد که از 7 کشور، فقط نمایندگان ایران، عربستان و امارات حضور داشتند.

وی درادامه بیان کرد: در این کارگاه دو روزه قائم مقام دبیر کل AFC اعلام کرد که طی چند روز گذشته در رسانه‌ها خبری مبنی بر انصراف بحرین از میزبانی جاملتهای آسیا در سال 2019 منتشر شده اما هنوز هیچ نامه رسمی از سوی فدراسیون بحرین برای ما ارسال نشده و بر همین اساس ما بحرین را در کنار کشورهای ایران، کویت، عمان، عربستان، تایلند و امارات که درخواست میزبانی این مسابقات را دارند، می دانیم. همچنین کشورهایی که از میزبانی این پیکارها به صورت رسمی انصراف داده‌اند، لبنان، میانمار، چین و مالزی هستند.

وی افزود: مواردی که در این کارگاه آموزشی دو روزه مطرح شد درباره اطلاعات، برنامه زمانبندی، انتظارات AFC درخصوص مراحل درخواست میزبانی، بخش حقوقی AFC، اطلاعات مربوط به دپارتمان مسابقات، زیر ساختار فنی و لوجستیکی، تشریفات و میزبانی، بازاریابی، رسانه‌ها، روابط عمومی و نیروی انسانی، گزارش مالی و حسابرسی و جلسه پرسش و پاسخ بود.

مومنی افزود: قرار است که بین ماه‌های نوامبر تا مارچ نمایندگان AFC به کشورهایی که درخواست میزبانی داده‌اند، سفر کرده و از امکانات و شرایط کشورها بازدید کنند و پس از بازگشت به AFC گزارشات خود را بررسی و نواقص کشورها را مطرح می‌کنند و فرصتی به کشورها می‌دهند تا نواقص و مشکلات احتمالی خود را رفع کنند. سپس نشستی را با حضور اعضای هیات رئیسه و کمیته اجرایی AFC مجددا برگزار خواهند کرد و از کشورهای ایران، کویت، عمان، عربستان، بحرین،تایلند و امارات دعوت می‌کنند تا درباره شرایط میزبانی و اهدافشان موارد مختلف را مطرح کنند و در نهایت در ماه نوامبر2014 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نام کشوری که شرایط میزبانی رقابتهای جام ملتهای آسیا در سال 2019 را دارد، اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها