برنامه احمدی نژاد برای تغییر خبرگان رهبری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خرداد 85 احمدی نژاد به من گفت بیا داخل دولت و با ما کارهای سیاسی انجام بده، دست به دست هم دهیم و خبرگان رهبری را عوض کنیم و پیرمردها را برده و بجای آن جوانان را بیاوریم.
کد خبر: ۵۹۳۳۶۴
برنامه احمدی نژاد برای تغییر خبرگان رهبری

به گزارش مهر، علیرضا زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در چهاردهمین نشست اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور که امروز دوشنبه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد گفت: خرداد 85 احمدی نژاد به من گفت بیا داخل دولت و با ما کارهای سیاسی انجام بده، من از او پرسیدم با پذیرش این مسئولیت در نهایت چه خواهیم کرد؟ احمدی نژاد به من گفت بیا دست به دست هم دهیم و خبرگان رهبری را عوض کنیم و پیرمردها را برده و بجای آن جوانان را بیاوریم، اما رئیس جمهور بعد از هفت هشت ماه خدمت چه کارش با خبرگان رهبری است؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانیکه من این مسئولیت را قبول نکردم احمدی نژاد به من گفت تو آدم چه کسی هستی که این گونه بر مواضعت پافشاری می کنی و من گفتم من یک بچه بسیجی هستم.

روایتی از محافظان حرم حضرت  زینب

همان روزهای اول درگیری در سوریه، مسلحین شبانه نزدیک حرم حضرت زینب شدند و روی دیوار نوشتند «تساقطی مع النظام» یعنی همزمان با نظام، فرو خواهی ریخت. همین شد که بچه شیعه ها از همه جا خودشان را رساندند به منطقه سیده زینب، و با اهالی منطقه همقسم شدند که از حرم و منطقه دفاع کنند.

به گزارش مشرق ،منطقه سیده زینب این روزها به همت شیربچه های شیعه امن است. تقریبا همه محافظین حرم، خانواده هایشان در همان هتل ها زندگی می کنند. در خیابان حرم، همیشه رزمنده هایی را می بینم که اسلحه بر دوش، گرد و خاک جنگ گرفته، نان و سبزی و خرت و پرت خریده اند و به خانه می روند، که تا نوبت بعدی پاسشان، استراحت کنند و کار کنند و خرج زندگی در بیاورند.

آن طرف خط تکفیری ها هستند. تکفیری ها ادعای سنت دارند، اما عملکردشان هیچ سنخیتی با اسلام اهل سنت ندارد. آن ها بی محابا آدم می کشند و جلوی دوربین سینه اش را می شکافند و جگرش را می خورند. آن طرف خط سلفی ها اسلحه های مدرن آمریکایی و اسراییلی دارند، و فریاد می زنند ما تا آخرین شیعه را خواهیم کشت. شیعه ها هم هرجا باشند، ذلت نمی پذیرند. اسلحه برمی دارند و دفاع می کنند. و با افتخار روی پیراهنشان می نویسند «کلنا عباسک یا زینب» یعنی همه ما عباس تو هستیم زینب.

دفتر هاشمی به شایعات پایان دهد

نماینده مردم اصفهان از دفتر هاشمی رفسنجانی خواست برای پایان دادن به شایعات، با انتشار فیلم سخنرانی رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اوضاع سوریه، به نگرانی‌ها پایان دهد.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات منتسب به هاشمی رفسنجانی علیه دولت سوریه که در برخی سایت‌ها ذکر شده، گفت: در رسانه‌های عمومی و خبری، مطالبی به نقل از آقای هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام علیه دولت اسد مطرح شد که جای تعجب و البته نگرانی دارد.

وی افزود: اگرچه این سخنان در اخبار دفتر آقای هاشمی مطرح نشده، اما این امر نگرانی مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی را برطرف نکرده است و بهتر است دفتر آقای هاشمی فیلم سخنرانی ایشان درباره سوریه را منتشر کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه با بیان اینکه هیچ تردیدی نیست که تروریست‌ها برای پیاده کردن اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی از سلاح‌های شیمیایی علیه دولت و ملت سوریه استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: بعید است که آقای هاشمی منکر موضوعات روشن سوریه شده و ادعای دشمنان سوریه را مطرح کرده باشد.

 داستان سرایی  جان کری

جان کری برای آن که سخنانش معتبر به نظر برسند تعداد دقیق بزرگسالان و کودکان کشته شده را اعلام کرد. اعداد و ارقام دقیق همیشه بهترین گزینه به نظر می رسند.

نشریه آمریکایی وترنز تودی نوشت: جان کری نشانه های قرارگرفتن در معرض گاز سارین را توصیف کرده است اما عکس های ارائه شده نتوانستند هیچ یک از این علائم را نشان دهند.

اطلاعات جان کری در مورد استفاده سوریه از سلاح شیمیایی یک داستان سرایی دقیق است، یک داستان کاملا پخته،با زمان بندی دقیق که حاوی جزییات حکایتی، قصه «فریب و لاپوشانی» کلاسیک که از« کتاب فریب » موساد گرفته شده است.

در ماه مه سال جاری پلیس ترکیه چند شورشی سوری را در حال حمل گاز سارین به سوریه دستگیر کرد.طبق اعلام تمام منابع خبری جهان آنها بازداشت شدند.اما منبع گاز سارین هرگز فاش نشد.افراد بازداشت شده محو شدند و دیگر چیزی گفته نشد.

اما در این بازه زمانی بازرسان سازمان ملل پنج  مورد  استفاده از سلاح شیمیایی را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که شورشیان مسئول به کارگیری این تسلیحات بوده اند.

دلیل تأخیر حمله به سوریه

فعال عربستانی که در سالهای اخیر با نام «مجتهد» خبرهای بسیاری را از مسائل محرمانه خاندان حاکم در این کشور منتشر کرده، از دلیل تأخیر در حمله نظامی به سوریه و برنامه ای برای نابودی کامل جنبش حماس در غزه پرده برداشت.

به گزارش العالم، مجتهد در صفحه خود در توییتر تأکید کرد: بر اساس اطلاعات درز کرده از اتاق عملیات مشترک آمریکا، اردن و عربستان، یکی از دلایل تأخیر حمله به سوریه، اطلاع از ورود شمار بسیاری از مزدوران و جاسوسان به سوریه است.

مجتهد خاطرنشان کرد، در مصر نیز اتاق عملیات دیگری برای ارتکاب جنایتی تاریخی در غزه و نابودی کامل حماس در حال برنامه ریزی است.

وی تأکید کرد: در این اتاق عملیات عربستان، امارات و مصر با کمک «دحلان» (رئیس سابق سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان) خود را برای حمله مصر به شهر فلسطینی رفح آماده می کنند و شاید این طرح طی 2 ماه آینده اجرا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
۰
۰
بنازم اقای احمدی نژاد را كه با رو كردن دست عده ای هشت سالی آقایون را سر جایشان نشوند ای كاش مردم ما بعضی مسائل را زود فراموش نكنند !!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها