اعزام زائران حج تمتع از 23 شهریور

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: در حج امسال، زائران ایرانی از بیست‌وسوم شهریور و از طریق ۱۷ ایستگاه پروازی در سراسر کشور به زیارت خانه خدا در سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۱۴۱۴

به گزارش ایرنا، غلامرضا رضایی با بیان این‌که تمامی زائران تهرانی در طول پنج روز به عربستان سعودی اعزام خواهند شد، افزود: به طور متوسط روزانه سه پرواز از ایستگاه پروازی تهران صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت همچنین به برنامه‌های این سازمان برای کاهش بار ترافیکی فرودگاه مهرآباد اشاره و اظهار کرد: بر همین اساس، زائران استان‌های مرکزی و شهرستان کاشان از طریق فرودگاه اصفهان، زائران استان زنجان از طریق فرودگاه تبریز و زائران استان کردستان از طریق فرودگاه کرمانشاه به زیارت خانه خدا اعزام خواهند شد.

رضایی یادآور شد در سال‌های گذشته، زائران استان‌ها و شهرستان‌های یاد شده از طریق فرودگاه مهرآباد به حج اعزام می‌شدند که همین مساله سبب سنگین شدن بار ترافیکی محدوده فرودگاه مهرآباد می‌شد. به گفته معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، عملیات اعزام زائران ایرانی حج تمتع که از بیست‌وسوم شهریور آغاز شده، به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، در حج امسال ۶۳ هزار و ۹۹۰ زائر ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها