سریع ترین بازیکنان دنیا این 3 نفرند

فوتبالیست هایی با سرعت باد/تصاویر

آنها مثل باد می دوند، طول یک زمین فوتبال را همانند یک دونده حرفه ای با سرعت شگفت انگیزی طی می کنند تا به سریع ترین فوتبالیست های تاریخ تبدیل شوند.
کد خبر: ۵۹۰۲۴۷
فوتبالیست هایی با سرعت باد/تصاویر

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ یک بازیکن سرعتی ضریب بیشتری برای موفقیت در زمین فوتبال دارد البته به شرط آنکه بتواند این سرعت زیاد را توانایی های فنی اش هماهنگ کند. در فوتبال دنیا بازیکنان سرعتی زیادی وجود دارد ، نمونه این بازیکنان سرعتی در ایران هم زیاد است اما برخی از دیگران متمایز تر هستند و با سرعت بالایشان گاهی اوقات بیشتر به یک دونده می مانند تا یک فوتبالیست. با سه تن از پر سرعت ترین فوتبالیست های کنونی دنیا آشنا شوید، فوتبالیست هایی که شهرت زیادی هم دارند.

1- پیر امریک آئوبامیانگ

باورش بسیار سخت است اما این فوتبالیست گابنی 26 ساله که هم اکنون عضو تیم بورسیا دورتموند آلمان است در تمرینات پیش از فصل بوندسلیگا در جریان یک اردوی تمرینی در سوئیس رکورد دوی سرعت اوسین بولت را شکست. او مسافت 30 متری را در 3.7 ثانیه دوید تا رکورد قبلی این مسافت را که در دستان اوسین بولت قهرمان دوومیدانی المپیک و جهان است را بشکند!

2- کریستیانو رونالدو

هر جا صحبت از رکوردزنی در فوتبال باشد نام کریس رونالدوی پرتغالی را هم می توانید پیدا کنید. او در میان سریع ترین فوتبالیست های دنیا هم جای دارد و بعد از آئوبامیانگ نفر دوم است. رونالدوی 28 ساله همانند آئوبامیانگ رکورد اوسین بولت را نزده است اما سرعتی معادل او و اوسین بولت دارد. طی کردن طول یک زمین مسابقه توسط کریس رونالدو آن هم با آن سرعت عجیب و غریبش یکی از ویدئوهای بسیار پرتماشاگر در یوتیوب است.

3- تئو والکات

سومین فوتبالیست سریع دنیا تئو والکات است که 24 سال دارد و اکنون بازیکن تیم ملی انگلیس و آرسنال است. سرعت بسیار بالای این بازیکن همه را شگفت زده می کند. والکات گام هایی بلند برمی دارد و همانند یک باد حرکت می کند. نیز همانند آئوبامیانگ و رونالدو طول زمین فوتبال را در کمترین مدت ممکن طی می کند و از این رو در لیگ برتر انگلیس رقیبی ندارد. گرث بیل دیگر بازیکن سریع لیگ برتر است اما هرگز به پای والکات نمی رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علیرضارسولی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
۰
۰
من خیلی مسی ونیمار
رادوست دارم
سجاد جودی
United States
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
۲
۰
سرعتی ترین بازیكن ایران سجاد جودی متولد سال 76
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها