باشگاه پرسپولیس با همراه اول قرارداد امضاء کرد

درخواست کمک برای سرخ‌پوش شدن خلعتبری

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با مجموعه سرویس‌های مشترک همراه اول قرارداد امضاء کرد که بر این اساس هواداران می توانند تیم کارت پرسپولیس را تهیه کنند.
کد خبر: ۵۸۷۴۶۴
درخواست کمک برای سرخ‌پوش شدن خلعتبری


به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از فارس  محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز در جلسه ای با مسئولان شرکت همراه اول شرکت کرد.

در پایان این جلسه رویانیان قراردادی را در خصوص سرویس‌های مشترک همراه اول با باشگاه پرسپولیس امضاء کرد. از این به بعد قرار است هوادارانی که قصد دارند از باشگاه پرسپولیس حمایت کنند با تهیه تیم‌کارت و شماره 804040 این کار را انجام دهند. همچنین با پیامک 2040 از این به بعد پرسپولیسی‌ها می‌توانند از مزایای ویژه همراه اول استفاده کنند.

البته این تیم‌کارت سرویس‌هایی نیز برای هواداران دارد که شامل 15 دقیقه مکالمه رایگان و 30 پیامک صحبت و گفت‌وگو با کلیه بازیکنان از طریق‌های مختلف و کمک به باشگاه پرسپولیس خواهد بود. اما نکته جالب این تیم‌کارت این است که قسمتی هم برای علی پروین در نظر گرفته شده که توسط سیستم‌های اجتماعی بتواند با هوادارانش گفت‌وگو کند. در این جلسه رویانیان تأکید زیادی داشت تا هواداران با کمک به پرسپولیس مسیر حضور محمدرضا خلعتبری در پرسپولیس را مهیا کنند. در این جلسه رویانیان ، صدوقی مدیرعامل همراه اول و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها