کینه ضد انقلاب از مواضع انقلابی روحانی

رسانه‌های ضد انقلاب در ادامه عنادورزی خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران، اینبار مواضع انقلابی رئیس جمهور منتخب ملت ایران را وسیله‌ای برای تخریب حسن روحانی قرار داده‌اند و به دنبال بازخواست رئیس جمهور منتخب هستند.
کد خبر: ۵۸۳۹۹۰
کینه ضد انقلاب از مواضع انقلابی روحانی

به گزارش مشرق، سخنران اجتماع مردم تهران در 18 تیر 78 در محکومیت هنجار شکنان کسی نبود جز حجت الاسلام حسن روحانی؛ سخنان و مواضع انقلابی روحانی در محکوم کردن ضد انقلاب و دانشجو نماها، به گونه ای بود که امروز هم که بیش از 14 سال از آن واقعه می‌گذرد، آنان نتوانسته اند التیامی برای زخم خود بیابند.

ماجرای 18 تیر 78 و سخنرانی و مواضع انقلابی حجت الاسلام حسن روحانی در 23 تیر آن سال، چیزی نیست که به راحتی ضد انقلاب بتواند از کنار آن بگذرد؛ هر چند که گاهی برخی از آنان این امر را به صورت سوال و انتقاد مطرح می‌کنند و گاهی هم برخی مثل بی.بی.سی سعی می‌کنند آن را نادیده بگیرند.

رسانه هایی مانند سایت بالاترین،کلمه ونیز بی بی سی ، العربیه با انجام گفتگو با افرادی مانند منوچهر محمدی، احمدباطبی که پس از حوادث 18 تیر فرار از کشور را بر ماندن ترجیح دادند به تخریب حسن روحانی پرداخته اند.

نگرانی اسرائیل از توافق هسته ای

انتخاب حسن روحانی رئیس جمهور جدید ایران و احتمال توافق هسته ای ایران با اروپا و آمریکا موجب نگرانی رژیم صهیونیستی شده است.

 روزنامه اسرائیلی معاریو نوشت: چند هفته پیش یکی از مقامات ارشد سازمان اطلاعات و امنیت اسرائیل به اروپا سفر کرد تا با همتایان اروپایی خود درباره ایران مذاکره کند.

دلیل این مذاکرات، دریافت اطلاعاتی توسط تل آویو بود که اسرائیل را بسیار نگران کرد. براساس این اطلاعات، امکان برقراری توافقی میان ایران و اروپا با رضایت و خرسندی آمریکا وجود دارد.

معاریو افزود: این مقام اطلاعاتی اسرائیل از همتایان اروپایی خود شنیده است که اتحادیه اروپا پس از انتخاب حسن روحانی رئیس جمهور جدید ایران تحت فشارهای افکار عمومی اروپا، هیچ راهی به جز حرکت به سوی حل آرام و راحت مسئله هسته ای تهران نمی بیند.

ندانم کاری احمدی نژاد پس از 88

نماینده اصفهان در مجلس هشتم حمایت از احمدی نژاد را خطای بزرگ جریان اصولگرایی می‌داند و معتقد است احمدی نژاد 84 به بعد قابل تحمل بود ولی احمدی نژاد پس از 88 از هیچ کوششی برای ندانم کاری کوتاهی نکرد.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت و گو با عصر ایران گفت:آقای احمدی نژاد بازهم نشان داد غیر قابل پیش بینی است و به همین دلیل حرف هایی به زبان آورد که باعث تاسف شد. امامت موضوع اول امت اسلام (تشیع) است و کتابهای زیادی در این باره نوشته شده و بزرگانی چون علامه امینی و علامه حلی اهتمام ویژه ای  داشته اند و  من واقعا نمی‌دانم ایشان بر چه اساسی بحث امامت را به دولت خود منتسب کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین ادامه می‌دهد: بهتر است آقای احمدی نژاد این را بداند که یکی از ویژگی‌های دولتش، اوج گیری و اختیار عمل جریان انحرافی بود، جریانی که به فرهنگ و دینداری ایرانیان لطماتی جدی وارد کرد و هر آنچه بد بود را در رفتارهایش به نمایش گذاشت. هیچ کس فراموش نکرده است که مکتب ایرانی برای آقایان اصول شده بود، مگر می‌توان همزمان از مکتب ایرانی گفت و ادعای پیرو مهدویت شد. احمدی نژاد در حالی ادعای تلاش برای ترویج امامت می‌کند که مسبب اصلی انحراف فکری را با القابی فاخر یاد می‌کرد و او را همیشه می‌ستود.

پیشگویی سفیر آمریکا درباره صهیونیسم

سفیرآمریکا در قاهره در اظهاراتی کاملاً صهیونیستی و جالب ادعای مالکیت مصر برای ملت برگزیده یهود(!) را مطرح کرد و گفت که مصری‌ها باید بردگان یهود شوند.

گروه مشرق ،آن پترسون سفیر آمریکا در قاهره در اظهاراتی در گفت‌وگو با یک رسانه اسرائیلی اظهارات عجیبی در مورد جایگاه مصر در طرح از نیل تا فرات سرزمین موعود صهیونیست‌ها مطرح کرده است.

وی در این گفت‌وگو ادعا کرد که بازگشت یهودیان از تمامی نقاط جهان به سرزمین موعود از نیل تا فرات نزدیک است و در سال 2013 انجام خواهد شد.

پترسون با افتخار گفت که نقش محوری و مهمی در روند تحقق پیش‌بینی‌ها برای «ملت برگزیده خدا»! ایفا کرده است. مصری‌ها نیز هرگز مانع از بازگشت یهودیان به این کشور نمی‌شوند، بلکه به آنها متوسل می شوند تا به مصر بازگردند و آنها را از فقر و گرسنگی نجات دهند، چرا که مصر به زودی و احتمالاً در سال جاری میلادی اعلام ورشکستگی خواهد کرد.

وی با توهین به قومیت عربی و امت اسلامی گفت از آنجا که اعراب و مسلمانان طبیعت خشنی دارند و مایل به وحشی‌گری و تروریسم هستند، به علت اینکه یهودیان از آنها پیشرفته‌تر و ثروتمندتر هستد، به آنها حمله خواهند کرد، به همین علت این درگیری برای بقا خواهد بود و بقا نیز طبعا برای گروه قوی‌تر رقم خواهد خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها