دعا در شب‌های ارزشمند رمضان، پناه بردن به دژ مستحکم الهی است

عفو الهی بکند کار خویش

اپیزودهای برنده خوشبخت، دل شکسته نباید داشت، آخرین قرار، پیک عروس و بیدار بخت در قالب مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در شب‌های قدر از شبکه تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۸۳۳۸۶

به گزارش جام‌جم، امروز ساعت 19 اپیزود دل شکسته نباید داشت پخش می‌شود که فیلمنامه آن را محمد محمود سلطانی و مسعود کرمی بر اساس طرحی از مصطفی زنده نوشته‌اند.

اپیزود را احمد معظمی کارگردانی کرده است و داستان آن درباره پروین، دختری چهل ساله است که به دلیل نگهداری از مادرش که زمینگیر شده هیچ وقت به خواستگارانش جواب مثبت نداده است اما برادرهایش که هر یک پی زندگی خود رفته‌اند حالا دندان طمع برای خانه‌ای که پروین و مادر در آن زندگی می‌کنند تیز کرده‌اند. در این اپیزود آناهیتا اقبال‌نژاد، پروین ملکی، محمد اعلایی، آزاده موحد، رضا اخلاقی‌راد، بیتا کریمخانی و نیلوفر پارسافر بازی می‌کنند.

در دومین شب قدر در روز دوشنبه اپیزود «آخرین قرار» به کارگردانی داریوش یاری پخش می‌شود.

داستان این اپیزود درباره پروانه یکتا، دختر جوانی است که با دوستش سیما خانه مجردی دارند. آنها با نقشه‌ای از پیش تعیین شده قصد دارند ده میلیون تومان از یک موسسه خیریه بگیرند.

در این اپیزود افسانه ناصری، مانا پاک‌نژاد، حمید شریف‌زاده، سیما خضرآبادی، پریسا بادران و محمد پویا بازی می‌کنند. روز سه‌شنبه اپیزود پیک عروس پخش می‌شود که داریوش روحی فیلمنامه آن را نوشته و احمد معظمی آن را کارگردانی کرده است.

پیک عروس داستان مجید جوانی بیست و هفت هشت ساله‌ است که بتازگی پدرش زمینگیر شده و او باید مخارج خانواده را تامین کند. خانواده مجید تصور می‌کنند که با موتورش در پیک کار می‌کند. این در حالی‌ است که مجید کیف‌قاپی می‌کند.

در این اپیزود نفیسه روشن، سعیده عرب، ارسطو خوش‌رزم، سیما مطلبی و کریم قربانی ایفای نقش می‌کنند.

روز چهارشنبه و در سومین شب قدر اپیزود «بیدار بخت» نوشته محمد بکایی و کارگردانی افشین صادقی پخش می‌شود.این اپیزود داستان زندگی آفاق، زنی میانسال را روایت می‌کند که پس از سال‌ها ناآرامی و دربه‌دری در خانه‌ای قدیمی شغلی یافته و آرامشی پیدا کرده است. او پسری معلول دارد و همه تلاشش این است که پسرش در آسایش زندگی کند.

در این اپیزود پردیس افکاری، شهراد وثوقی، مهنوش صادقی، رضا رضوی، جهان فروزنده و محمد کرمانی‌نسب بازی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها