این کارگردان هم‌اکنون در حال ساخت سریالی طنز به نام «شاهگوش» است

میرباقری: شبکه نمایش خانگی را دست کم نگیریم

داوود میرباقری که بتازگی سریال طنز «شاهگوش» را برای شبکه خانگی کلید زد، درباره‌ این‌که چرا پس از ساختن سریال «مختارنامه» به سراغ کار طنز رفته است، گفت: بعد از یک دوره‌ طولانی، احساس نیاز می‌کنم که کمی فضایم عوض شود؛ ما هر از گاهی به تنوع فضا نیاز داریم تا بتوانیم کار بعدیمان را بهتر بسازیم.
کد خبر: ۵۸۳۲۷۸

این کارگردان سینما و تلویزیون به ایسنا گفت: در حوزه فناوری و تجربه‌های دراماتیک تاریخی، «مختارنامه» را تجربه کردم و قبل از شروع «سلمان فارسی» احساس کردم ظرافت‌هایی در کار وجود دارد که حتما باید یک مدتی فضای دیگری را تجربه کنم تا آن کار پخته‌تر و کامل‌تر دربیاید.

او افزود: من در تئاتر با «دندون طلا»، «عشق‌آباد»، «زن‌کشی» و «معرکه در معرکه» کار را شروع کردم و در سینما هم «آدم برفی» را کار کردم، حال بعد از یک دوره‌ زمانی طولانی حس می‌کنم خودم به تنوع فضا نیاز دارم.

این کارگردان درباره شبکه نمایش خانگی و فعالیت در این عرصه تأکید کرد: ما نباید شبکه نمایش خانگی را دست‌کم بگیریم، فرض کنیم که یک شبکه خصوصی در ایران فعال است، اگر این‌گونه به آن نگاه کنیم هم مسئولیت این شبکه بالاتر می‌رود و تعریفش قدرتمندتر می‌شود و هم وظیفه و مسئولیت ما در قبال چنین شبکه‌ای حساس‌تر می‌شود.

سریال «شاهگوش» به کارگردانی و نویسندگی سید داوود میرباقری و بازی اکبر عبدی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی، احمد مهرانفر، شهرام حقیقت‌دوست، سیروس گرجستانی و... برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها