سیما تیرانداز: مردم سادگی «دودکش» را دوست دارند

سیما تیرانداز - بازیگر نقش «عفت» در سریال «دودکش»، می‌گوید: همیشه از کارهای متفاوت خوشم می‌آمد و معتقدم نقشم در «دودکش» به شدت متفاوت است.
کد خبر: ۵۸۰۶۴۴
سیما تیرانداز: مردم سادگی «دودکش» را دوست دارند

این بازیگر در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به نقشش در سریال ماه رمضانی شبکه اول، خاطرنشان کرد: نقشم در این مجموعه به عنوان یک سریال طنز خیلی متفاوت است؛ چرا که تاکنون تجربه اینگونه طنز را در سریال‌های تلویزیون نداشته‌ام، امیدوارم از این آزمون سربلند بیرون بیایم.

*** فکر می‌کنم در «دودکش» ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کردیم

تیرانداز که در سریال لطیفی نقش همسر هومن برق‌نورد را ایفا می‌کند، درباره‌ی اولین تجربه‌ بازی‌اش در یک سریال طنز، یادآور شد: اگرچه که جسته و گریخته در تئاتر نقش‌های طنز هم اجرا کرده‌ام، اما تا به حال تجربه‌ی این نوع طنز را در تلویزیون نداشتم. نمی‌خواهم از خودمان در «دودکش» تعریف کنم، ولی فکر می‌کنم در این سریال با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کرده‌ایم.

بازیگر نقش عفت در «دودکش» خطاب به بینندگانی که سریال را تماشا می‌کنند، گفت: هر کاری که ساخته می‌شود، بازیگران دوست دارند تماشاگران آن را دوست بدارند؛ بنابراین امیدوارم مردم «دودکش» ما را هم دوست داشته باشند.

*** در «دودکش» بازیگران طنز نیستند

 

همچنین او با اشاره به طنز حاکم بر سریال «دودکش» معتقد است: در این مجموعه هیچ یک از بازیگران طنز نیستند، بلکه داستان،‌ روایت‌ها و موقعیت‌هاست که طنز است.

تیرانداز در ادامه درباره‌ی تفاوت طنز در سریال «دودکش» با سایر سریال‌های طنز تلویزیون توضیح داد: به نظرم داستان آدم‌های سریال «دودکش» داستان زندگی خودمان است؛ یعنی شاید ساده‌ترین شکل اتفاقات واقعی خودمان را در این مجموعه می‌بینیم، بنابراین «دودکش» به همه چیز ساده نگاه می‌کند و در عین همین سادگی، طنزی را به وجود می‌آورد که فکر می‌کنم تماشاگر همین سادگی‌ها را دوست داشته باشد.

این بازیگر در پایان از تجربه همکاری‌اش با محمد حسین لطیفی در «دودکش» اظهار خوشحالی کرد و گفت: برغم اینکه آقای لطیفی کارگردان نکته‌سنج و باوقتی است، خیلی خوشحالم که با وی همکاری کردم چراکه همین نکته‌سنج بودن ایشان را دوست دارم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رئوف
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
۰
۰
عالی

نیازمندی ها