سریال های ماه رمضان تلویزیون قطعی شدند/ سریال سیروس مقدم گزینه احتمالی است

چهار مجموعه تلویزیونی «دودکش»، « خروس»، «مادرانه» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در ماه رمضان امسال به ترتیب از شبکه های یک، دو، سه و تهران پخش می شوند.
کد خبر: ۵۷۲۲۷۳
سریال های ماه رمضان تلویزیون قطعی شدند/ سریال سیروس مقدم گزینه احتمالی است

به گزارش ایرنا، «مهدی فرجی» مدیر شبکه یک سیما و دبیر برنامه های تابستانی و رمضان۹۲ معاونت سیمای سازمان صدا و سیما روز سه شنبه در جمع خبرنگاران به معرفی ویژه برنامه های تابستان و ماه رمضان شبکه های تحت مجموعه معاونت سیما پرداخت.
به گفته وی سریال های «خروس»، «مادرانه» و «دودکش» سریال‌هایی هستند که پخش آنها در ماه رمضان قطعی شده است و مجموعه تلویزیونی «بچه‌های نسبتا بد» از گزینه های احتمالی معاونت سیما برای ماه رمضان است.
وی اظهار داشت: با وجود قطعی شدن عناوین این سریال ها، اینکه کدام سریال قبل یا بعد از افطار پخش می شود، هنوز قطعی نشده است.
فرجی در ادامه به موفقیت مناظره های انتخاباتی نامزدها در تلویزیون در جذب مخاطبان اشاره کرد و افزود: مناظره نخست ۶۰ درصد، مناظره دوم نامزدها ۶۴درصد و مناظره سوم ۷۰ درصد بیننده داشت و از این رو مناظره های تلویزیونی در موضوعات مختلف در شبکه های سیما ادامه می یابد.
فرجی تاکید کرد: اکنون در حال تلاش و برنامه‌ریزی برای ادامه دادن مناظره‌ها با دکور و سبک و سیاق مناظره‌های انتخاباتی هستیم و باب مناظره ها در تلویزیون بسته نخواهد شد.
فرجی در ادامه درباره پخش برنامه شبانه «پارک ملت» در تابستان نیز توضیح داد که شبکه یک سیما در حال انجام مقدمات ساخت این برنامه گفت و گو محور است.
به گفته وی، سری جدید برنامه «پارک ملت» در حال پیگیری است اما این برنامه با تاخیر پخش می‌شود.
وی با بیان اینکه ویژه برنامه سحرگاهی «ماه خدا» این شبکه در ماه رمضان با اجرای حسن سلطانی پخش می شود، افزود: هرچند مجری سابق این برنامه منعی برای اجرا در تلویزیون ندارد اما امسال آمادگی اجرای این برنامه را ندارد.
دبیر برنامه های تابستانی و رمضان ۹۲ معاونت سیما درباره این ویژه برنامه ها نیز توضیح داد: شبکه های مختلف سیما در تابستان با سریال ها، برنامه های متنوع، جذاب، پر نشاط و معنوی در خدمت مخاطبان از هر قشر و سلیقه ای هستند.
فرجی گفت: پخش این برنامه های تابستانی از اول تیر آغاز می شود و توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی، نشاط و جذابیت، معنویت و دین و کیفیت مهمترین رویکرد برنامه های تابستان و ماه رمضان است.
مدیر شبکه یک سیما گفت: در ماه رمضان برنامه تلاوت یک جزء قرآن کریم از مکان های متبرک سراسر کشور از هشت شبکه تلویزیونی به صورت مستمر پخش خواهد شد.
فرجی گفت: رواج فرهنگ افطاری دادن، پرداخت ویژه به شب های قدر، عید فطر، جشنواره های قرآنی، برنامه های مستند، سخنرانی و مسابقه و سرگرمی از دیگر رویکردهای سیماست.
وی افزود: پخش سریال ها و دیگر برنامه ها در ماه رمضان هم ادامه می یابد.
فرجی درپاسخ به سوالی درباره توقف پروژه های «میلیاردر» و «نون خامه ای» گفت: ساخت سری دوم سریال میلیاردر و مجموعه تلویزیونی نون خامه ای نیاز به بودجه و اعتبار دارد که فعلا ادامه کار منتفی است اما سریال «جوجه های پائیزی» در دست ساخت است.
فرجی همچنین درباره ویژه برنامه افطار شبکه های سیما توضیح داد: «ماه عسل» شبکه سه و «شهر باران» شبکه یک به همراه ویزه برنامه شبکه قرآن و معارف سیما سه ویژه برنامه افطار تلویزیون هستند و شبکه تهران ویژه برنامه ای برای افطار ندارد و برنامه خود را روی «جشن رمضان» متمرکز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها