هومن برق‌نورد در سریال تلویزیونی «دودکش» نقش پدر خانواده را بازی می‌کند. این سریال را محمدحسین لطیفی کارگردانی می‌کند و قرار است ماه رمضان از شبکه یک پخش شود.
کد خبر: ۵۶۵۵۸۰
برق‌نورد در دودکش، فیروز شد

 

برق‌نورد درباره نقش خود در سریال «دودکش» به جام‌جم گفت: در این سریال نقش فیروز، پدر خانواده‌ را بازی می‌کنم. او یک پسر و یک دختر دارد. همچنین دختر عموی همسرش هم به دلیل این‌که دانشجوست و خانواده‌اش در شهرستان هستند با آنها زندگی می‌کند. این خانواده درگیر ماجراهای مختلفی می‌شوند.

وی درباره معیارهایش برای بازی در سریال دودکش افزود: فیلمنامه این سریال را دوست دارم. به نظرم زندگی در این سریال جریان دارد و همین ویژگی باعث شده تا به داستان آن علاقه‌مند شوم.

برق‌نورد یکی دیگر از ویژگی‌های نقش فیروز در این سریال را گریم خاص این شخصیت ذکر کرد و گفت: گریم‌ خود را در این سریال دوست دارم. البته هر زمان که لازم باشد، نظرم را به گریمور می‌دهم. طبیعی است بعد از خواندن فیلمنامه، در ذهنم درباره نقش تصویرسازی می‌کنم. به همین دلیل قبل از شروع کار معمولاً با طراح گریم صحبت می‌کنم و نظرم را درباره گریم به او می‌گویم.

وی ادامه داد: البته توقع ندارم تمام نظرم اجرایی شود؛ اما سعی می‌کنم با همکاران پشت دوربین هم تعامل خوبی داشته باشم تا بتوانم براحتی دیدگاهم را مطرح کنم. طبیعی است زمانی نتیجه کار مثبت می‌شود که همکاری در گروه سازنده بیشتر باشد.

برق‌نورد تاکنون نقش‌های متفاوتی در سریال‌هایی چون ساختمان پزشکان، دزد و پلیس، زمانه، اشک‌ها و لبخندها، بیداری، فاکتور 8 و توی گوش سالمم زمزمه کن بازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها